• Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ytterligare tre månader har gått sen tråd 2 startades, varför jag nu tar upp den tredje i raden. Har nu varit lyckligt gift i drygt 7 månader men har svårt att släppa BT efter att ha fått några riktigt mysiga bekantskaper under planeringens gång. Det är även kul att kunna följa andra brudar under deras väg fram till altaret och kanske kunna ge några goda råd och lite inspiration.

Besök gärna vår hemsida goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3
  • Sanasol

Jo, jag är väldigt sugen på att börja jobba så det känns toppen! Får jag inte ett heltidsjobb från början så behövs ju alltid vikarier, det är nog bra att få prova på att vara i flera olika årskurser till att börja med också! Känns underbart bra... :D

• Midsommardagsbruden

Suveränt! Dessutom kan man ju satsa på småkottar lite tidigare om man vill...

• Sanasol

Hihi, det får nog vänta tills efter bröllopet iaf! Vill inte riskera att må dåligt och sånt på den dagen...

• Midsommardagsbruden

Nä det förstår jag, men det är ju alltid bra att ha jobbar ett tag innan med tanke på mammapenning och så...

• Sanasol

Oja, det är ju inte direkt bra att ha ett barn också och inte vara berättigad till några pengar! Räcker med att ta hand om sig själv i det läget, fast jag tror nog att jag får något! :D

• Midsommardagsbruden

Ja visst får du det! Helt utan blir man ju inte!

Ni kan ju önska er bröllopsresa i bröllopspresent. Eller har ni tänkt något annat om ni blir tillfrågade?

• Sanasol

Vi har tänkt önska oss pengar till en bröllpsresa i present! Det är verkligen det enda vi önskar oss dessutom, så man hoppas ju att de flesta förstår ens önskan! :D

• Izunia

Midsommardagsbruden

Jag ville bara tacka för länken till din bukett! Den var väldigt fin! Jag försöker nu lägga ihop 4 bilder till en bukett!

• Miss Sophie

Tihi, nu börjar reaktionerna komma på våra inbjudningar Å hittills har d varit positiva.....tur det!

• Midsommardagsbruden

Sanasol

Toppen!!! Tycker att er önskan är helt rätt!

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3