• Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ytterligare tre månader har gått sen tråd 2 startades, varför jag nu tar upp den tredje i raden. Har nu varit lyckligt gift i drygt 7 månader men har svårt att släppa BT efter att ha fått några riktigt mysiga bekantskaper under planeringens gång. Det är även kul att kunna följa andra brudar under deras väg fram till altaret och kanske kunna ge några goda råd och lite inspiration.

Besök gärna vår hemsida goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3
  • Sanasol

Japp, nu har mannen varit hemma på paus också så vi har tryckt i oss lite onyttig mat! :D

• Midsommardagsbruden

Ny energi för studier alltså???

• Sanasol

Haha, japp! Det är väl nåt sånt... fast har gjort rätt mkt nu så jag vet inte om jag låter det ligga tills i morrn! Surfa lite (se tokmycket) bröllop!

• Midsommardagsbruden
    Du är rolig du!!! Har du något antal timmar i snitt du gör på en vecka ( se tokmycke ) i bröllopssurfning?
  • Sanasol

Hm, säkert en timma per dag! Ibland mer, men man är ju ofta illa tvungen att göra skolarbeten och annat när man sitter vid datorn, fast då har man ju BT på med... så om vi ska räkna in det är det nog fruktansvärt många!

• Midsommardagsbruden

Ja, men vad gör man inte för att vara välorienterad inför bröllopet!!!

• Sanasol

Det är ju så förbaskat roligt! Ska väl du veta, som inte kan slita dig!! :D

• Midsommardagsbruden

Näää jag vet!!! Det är nästan tragiskt!!!

Finns det ingen lär-dig-släppa-taget-kurs man kan genomgå

• Sanasol

Haha, vet inte... men antar att man kanske fastnar mer och mer för FL sen när det börjar bli aktuellt med att jobba på det!! :D Fast, bröllop är ju roligt, så glödjefyllt och lätt på något sätt... jämfört med barn, graviditerer, förlossningar och allt vad det nu är som komma skall...

• Midsommardagsbruden

Vet inte riktigt varför men FL är en aning skumt för mig!

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3