• Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ytterligare tre månader har gått sen tråd 2 startades, varför jag nu tar upp den tredje i raden. Har nu varit lyckligt gift i drygt 7 månader men har svårt att släppa BT efter att ha fått några riktigt mysiga bekantskaper under planeringens gång. Det är även kul att kunna följa andra brudar under deras väg fram till altaret och kanske kunna ge några goda råd och lite inspiration.

Besök gärna vår hemsida goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3
  • Midsommardagsbruden

Izunia

Kul att jag kunde hjälpa till!!!

• Midsommardagsbruden

Miss Sophie

Visst är det kul med alla som blir glada för ens skull!!!

• Izunia

Midsommardagsbruden

hade ni stort bröllop? Väldigt manga bilder att titta igenom! Kul!

• Midsommardagsbruden

Izunia

90 gäster, men ändå var det bara de närmaste, vi fick verkligen dra en gräns! En underbar dag och det är kul att man har bilder så man kan minnas tillbaka!

När gifter du dig?

• Sanasol

Hallå!

Vart har du hållit hus hela dagen? Saknade dig en smula...

• Izunia

Vi gifter oss 12 augusti.. Vi kanske skulle dragit at var gräns lite...vi blir ca 200..

• Midsommardagsbruden

Sanasol

Morsning

Det var sång på biblioteket med Melwin och föräldraråd på kvällen, så fullt upp!
    Dessutom så har jag lagt ner väldig energi på sonens toalettträning denna vecka och han är sååå duktig (men han är ovanligt sen!!!) Har haft kalsonger på dagis hela veckan och det har gått jättebra! Så idag har jag lovat belöning på leksaksaffären!

• Midsommardagsbruden

Izunia

200 gäster! Ja det var inte dåligt! Kul att kunna bjuda så många!!!

• Sanasol

Hihi, det är bra så att dem lär sig! :D Klart att han ska ha belöning när han varit så duktig!

Själv ska jag köpa lite godis och sitta hemma och plugga i helgen! Har en hel del att förbereda inför nästa vecka när vi ska skriva artikel om matematik i skolan.

• Midsommardagsbruden

Ja du ser! Man belönar och "sporrar" sig själv när man ska få något gjort oxå

Man får säga lycka till med pluggningen då! Du är så duktig ska du veta!!!

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3