• Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ytterligare tre månader har gått sen tråd 2 startades, varför jag nu tar upp den tredje i raden. Har nu varit lyckligt gift i drygt 7 månader men har svårt att släppa BT efter att ha fått några riktigt mysiga bekantskaper under planeringens gång. Det är även kul att kunna följa andra brudar under deras väg fram till altaret och kanske kunna ge några goda råd och lite inspiration.

Besök gärna vår hemsida goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3
  • Miss Sophie

Midsommardagsbruden:
    Det är 65 st inbjudna, men vi vet redan ett antal som inte kan komma (barnafödandex3 och lite gamlisar som är för skröppliga) så kanske att vi blir mellan 55 och 60 st totalt..

Åhh man är ju ego inför denna dag och vill ha alla omkring sig

• Midsommardagsbruden

Ja visst! Men det får man vara!!!

• Sanasol

:D Känner mig jättenöjd med sidan... vill få igång den med en gång!

Mmm, har just ätit kinamat tillsammans med min älskling! Lite alla hjärtans i förväg, trots att vi inte är mycket för det! Han jobbar kväll på tisdag...

• Midsommardagsbruden

Det lät myyyysigt!

Brukar normalt spinna söndagar, men min favvo-ledare var i Åre så jag hoppade idag! Vi åt pizza och drack vin!

• Sanasol

Låter som en mysig söndag det med! :D Vi sov så himla länge, så blir väl problem att somna ikväll!

• Midsommardagsbruden

Melle vaknade före 06 men maken gick upp vid 07 så jag fick sova till 09 och vaknade av en kaffe-doft! Mums!

Sen har vi varit på en underbar skogspromenad till ett ställe som heter Fällestugan. Där serverar frilufsfrämjandet en massa gott fika. Vi valde nygräddade våfflor men hjortronsylt och vispgrädde. Njöt i solen och drack kaffe. Solen tog till och med på kinderna. Så härligt det kan vara. Vi brukar ta oss dit ett antal gånger per vinter men det var premiär idag!

• Sanasol

Lät jättehärligt! :D Vi är alldeles för sällan ute i skogen, men kanske blir lite till nästa helg för då ska vi hem till mina föräldrar och fira mammas födelsedag! :D

• Midsommardagsbruden

Javisst, men man måste ta chansen när det är väder. Hade sån ångest om vi skulle ta skogstur eller åka slalom, emn fällestugan är ju bara öppen på söndagar så valet blev lätt!

• Sanasol

Jo, det är ju mycket man ska hinna med under vintern! Skulle också vilja försöka hinna med att åka lite slalom någon gång i år, brukar inte bli så ofta nu när man bor i stan. Men får väl ta med mig brorsan eller nåt någon dag! :D

• Miss Sophie

Midsommardagsbruden,
    Ååhhh Fällestugan...va mysigt! Nästan lite farligt att "prata" med dig här på BT för jag får hemlängtan

Ja, jag tycker nog faktiskt också att jag har rätt att vara ego just denna dag hi hi

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3