• Sanasol

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Hihi... hääär är jag! :D Har precis fått mail från restaurangen 490 kr person kostar maten, tre rätters. Sen kostar brudskål och vin till maten ca 45 kr per glas, beroende på vad vi väljer för vin. Dessertvin 65 kr/ glas, hade ni det eller känns inte det lite överflödigt?

Halva priset för maten om barnen är under 12 år, kommer ha en gäst som är det förutom de tre som är väldigt små och de kommer vi nog beställa något annat till! :D

• Sanasol

Mmm, får se hur vi gör med dessertvin. Själv är jag inte ens särskilt förtjust i det! Men det får man ju testa när vi proväter menyn. Känns överkomligt alltihopa tycker jag...

• Sanasol

Jo, eftersom det är vad de tar betalt för om man ska vara på restaurangen! Dessutom kan det ju funka rätt bra om vi har tårtan lite senare på kvällen!

• Sanasol

Vi kommer göra det i sommar är det tänkt! De ordnar det gärna tidigare för oss, men vi hinner inte riktigt med att åka ner innan dess... så då blir det väl av! Allt låter hur som helst underbart bra på restaurangen!

• Sanasol

Jo, absolut visst är det det! Fast det är samtidigt svårt alltsammans nu, har bestämt mig för att inte läsa en extra termin utan att söka jobb från mitten av nästa januari, är färdig med min utbildning då! Så nu sparar vi som tokar, utifall att vi inte skulle få jobb båda två nere i Östersund!Men spännande känns det, dock blir det inte så exotisk bröllopsresa direkt, men man hinner ju ta det sen! :D

• Sanasol

Jo, jag är väldigt sugen på att börja jobba så det känns toppen! Får jag inte ett heltidsjobb från början så behövs ju alltid vikarier, det är nog bra att få prova på att vara i flera olika årskurser till att börja med också! Känns underbart bra... :D

• Sanasol

Hihi, det får nog vänta tills efter bröllopet iaf! Vill inte riskera att må dåligt och sånt på den dagen...

• Sanasol

Oja, det är ju inte direkt bra att ha ett barn också och inte vara berättigad till några pengar! Räcker med att ta hand om sig själv i det läget, fast jag tror nog att jag får något! :D

• Sanasol

Vi har tänkt önska oss pengar till en bröllpsresa i present! Det är verkligen det enda vi önskar oss dessutom, så man hoppas ju att de flesta förstår ens önskan! :D

• Sanasol

Hallå!

Vart har du hållit hus hela dagen? Saknade dig en smula...

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3