Midsommardagsbrudens bröllop 3
ojojoj!! massa temlor som ska bakas... tänkte baka några här hemma ikväll faktiskt, små sådanna... tycker de man köper alltid är så stoooora!
ojojoj!! massa temlor som ska bakas... tänkte baka några här hemma ikväll faktiskt, små sådanna... tycker de man köper alltid är så stoooora!
Hihi, tänker på dig för fullt! :D
STORT kors i taket idag, har köpt träningskort OCH tränat, på samma dag! Helt skakis i kroppen nu, men skööönt trött! :D:D:D
men hallå? vart håller du hus...?
Hihi, det kunde man väl förstå att när du väl är inne här är det mitt i natten? Mmmm, förstår att det är en hektisk vecka! Har ni fått köket ännu eller? Du får ta det lugnt i helgen och vila upp dig... :)
Hihi, okej! Själv kom jag just hem efter ett slitigt spinningpass...
Känns ONT, men bra! Himla skönt att känna att man gör något också. På måndag kör jag först ett core-pass, dvs mage och rygg och därefter spinning 40 min... det är bara att köra hårt! Tänkte köra måndag, onsdag och fredag... är rätt bra att få in det som rutin! Men gissa om jag kommr att ha ont i baken i morrn??
Jo, jag tycker att det är jätteroligt! Lite slö och dan idag, har varit ute på promenad och fotat lite i det fina vädret!!
Härligt att köket snart är på plats!! :D:D:D
Härligt, snart är köket på plats med andra ord!! :D:D
Ååå, roligt roligt!! Tusan vad fint det kommer bli hemma hos er, här sitter vi bara och suktar i olika inredningstidningar... vill bygga vårt hus nuu med en gång! Men det går ju förståss inte så bra när vi inte har fasta jobb någon av oss... men man längtar som attan!