• Sanasol

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Hihi, jadu... skulle nästan åka och bo på camping Flodin-Bylund... ;) Visst var det så?

• Sanasol

Mmm, alla saker har väl sin charm ett tag! Dessutom, den som väntar på nåt gott...

• Sanasol

Roligt på sången? Har spelat gitarr här så fingrarna blöder, gör ont att skriva på datorn... ajajaja!

• Sanasol

Ja, det är såå roligt! Har suttit och spelat lite grejjer som jag skulle kunna tänka mig på bröllopet faktiskt, bridezilla som man ju är! ;)

Vi har funderat på att ha en låt instrumental när vi går ut istället för en marsch på orgel. Har pratat om Visa vid vindens ängar eller För kärlekens skull, då alltså helt insrumental på akustisk gitarr! Vad tror du? :)

• Sanasol

Ja, den är verkligen jättefin som solosång också! Vi har inte riktigt pratat så mycket om solosångerna ännu, men vi ska ha två eller tre samt en dikt som hela vigselceremonien börjar med. :D

• Sanasol

Hallå?! Vart är du idag??

• Sanasol

Heej!!

Nu är jag här! Har grejjat på med mannen idag, vi var på bokrean men handlade inget... var så himla långa köer och vi kom sent ner på stan... pluggat lite och nu sitter jag har och grämer mig efter en oerhört dålig delfinal i melodifestivalen, eller vad tyckte du?

Mannen jobbar, som vanligt börjar det kännas! Men, sitter här och drömmer och kikar på "vårt" hus... hihi

• Sanasol

Tyckte inte att någon av låtarna var särskilt bra... :(

Hur gick det för Melle med skidorna då?

• Sanasol

Härliiigt! Blir han någon ny Elofsson tro?? hihi

Själv åkte jag mycket skidor som yngre, längd. Tävlingar och annat, men slutade abrupt efter att pappa en gång lyckats valla skidorna i fel valla, vilket resulterade i 25 cm snö klabbat under skidorna... så jag fick GÅ ner i nedförsbackarna... Valla ALDRIG så ;)

När kommer köket att komma ser det ut som nu då?

• Sanasol

Hihi, japp! Många guld blev det, inte för att jag följde matchen vidare värst aktivt men... ändå. Tycker det är så himla tråkigt att kolla på sport, spelar ingen roll vilken det gäller!

Kom just hem från skolan, så ska snart sätta igång och plugga litegran! Vad gör ni då?

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3