• Sanasol

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Midsommardagsbruden

Japp, det är ju inte direkt litet! Vi lyckas bara falla för stora hus, men som det ser ut just nu vill vi göra en mindre liknande variant... vi får ju ändå huset relativt billigt emot den egentliga kostnaden i o m att bådas familjer har skogsbruk... fast vi kommer få jobba arslet av oss också! Men... det ser man fram emot ;)

• Sanasol

Jo, det kommer väl vara som med barn... gör vad jag tror, och har hört ;) jätteont... men det glömmer man när man väl har dem... ;)

Det är ju vad jag hoppas iaf... uscha, vad sugna vi är...

• Sanasol

Hm, alltihopa! Känns som att det är vad som ska komma efter bröllopet, och då känns det ännu roligare att gifta sig!! :D

• Sanasol

Hej hej!

Kom just hem från skolan, och vad gör man först? Kollar BT, man måste vara sjuk. Redovisningen gick jättebra, mysig redovisning när vi satt i mindre grupp tillsammans med läraren. Har börjat skriva artikel också som ska vara inne nästa torsdag... känns bra att ha kommit igång! :D

• Sanasol

Vad pysslar du med idag då?

• Sanasol

Mmm, det var jättelängesen!! VART ÄR DU?!?!

Han tyckte att vi skulle köra på de egna, han litar på mig och tror att de blir skitsnygga!! :D Känns ju bra iaf...

• Sanasol

Hoppas det, ska inhandla lite saker och prova lite snart tror jag!!

Härligt, man sover ju aldrig så gott som efter ett ordentligt pass!!

• Sanasol

Krya på dig miss sophie!!

• Sanasol

Hej hej! Hemkommen från mamman nu, har ätit romantisk middag tillsammans med blivande maken ikväll och delat en flaska vin och snackat lite bröllop! Mysigt som attan, även kollat melodifestivalen, lite besviken tyckte att Magnus Bäckströms låt "In the name of love" skulle gått vidare till finalen istället för Linda Bengting... vad tyckte du?

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3