Midsommardagsbrudens bröllop 3
Mmmmm.... =)
Mmmmm.... =)
Jo, det känns spännande! Skönt också eftersom de är beredda att anpassa recepten utifrån vad vi vill ha, så man kan byta ut ifall det skulle vara något man inte gillar! :D
Skit, försökte göra hemsidan själv litegran! Men det blir ju inte alls som jag tänkt mig, får vänta tills Magnus är hemma, han kan ju skriva HTML-kod... fattar ingenting!!
Kram kram! Vad gör ni på alla hjärtans dag idag då?
Kan inte påstå att jag ser OS direkt, varken Magnus eller jag. Men man missar ju inte vad som händer direkt ändå. Gillar att se på konståkningen faktiskt, annars är jag inte så road av att se på sport, gör hellre saker själv!
Hihi, ja det var det värsta! Hade en klasskamrat en gång som fick vara ledig för att se på OS, men då var hans syster med i landslaget i damhockey... lite mer okej då känns det som!
:D Har fått superfina provkort från romance idag, å nu blir man lite i valet och kvalet om man ska göra eget eller vad man ska ta sig till!?!
Ja, precis!!
Denna vi funderat på... Fast med bara S&M på framsidan.
www.romance.se/index.aspx&Lang=sweden&PId=682262
Sen hade jag hittat en fin med rosor på kortdesign.se också, de är ju billigare...
Det blir inte sparat särskilt mycket när vi gör dem själv eftersom vi då kommer köpa dels de där magneterna som ska sitta i, sidenband, finare papper och grejjer till embossing... samt utskriftkostnad. Går nog på ett ut ungefär...