• Sanasol

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Hihi, det är bra så att dem lär sig! :D Klart att han ska ha belöning när han varit så duktig!

Själv ska jag köpa lite godis och sitta hemma och plugga i helgen! Har en hel del att förbereda inför nästa vecka när vi ska skriva artikel om matematik i skolan.

• Sanasol

:D Bara att ta ordentliga tag nu, är ju trots allt inte så himla länge kvar! :D

• Sanasol

Nu är jag det, kanske lite sent?!

• Sanasol

Hihi, själv var jag uppe halva natten och väntade på mannen, alltid lättare att somna när man gör det tillsammans tycker jag! :D

• Sanasol

Fast man måste väl lära sig annat med, det är ju inte direkt bra att jag är vaken skitlänge mitt i veckan, på helgen är väl en sak! :D

Har fått bekräftelse på bokning av fotografen nu, känns jättebra! Har fått fast pris också så det påverkas inte ifall det skulle höjas till 2007!

Har börjat kika efter hus litegran, vi måste ju ha någonstans att bo om vi ska flytta till årsskiftet! Fanns inga just där vi vill bo, men man får höra lite med folk som har kontakter, förhoppningsvis hittar vi ett att hyra eftersom vi helst vill bygga eget sen! :D

• Sanasol

Hehe, jo jag har haft lite svårt att sova på sista tiden! Och då blir det lättare när man inte är ensam, men visst är det mysigt med.

Jo, det är mycket som kommer att hända! Men, man försöker ändå leva i nuet.

Han jobbar ikväll med, men i morgon blir det mysdag! Själv sitter jag och skriver ner lite inför ett skolarbeta och smuttar på lite vin, ska nog ta mig ett bad sen också!

• Sanasol

Japp, nu har mannen varit hemma på paus också så vi har tryckt i oss lite onyttig mat! :D

• Sanasol

Haha, japp! Det är väl nåt sånt... fast har gjort rätt mkt nu så jag vet inte om jag låter det ligga tills i morrn! Surfa lite (se tokmycket) bröllop!

• Sanasol

Hm, säkert en timma per dag! Ibland mer, men man är ju ofta illa tvungen att göra skolarbeten och annat när man sitter vid datorn, fast då har man ju BT på med... så om vi ska räkna in det är det nog fruktansvärt många!

• Sanasol

Det är ju så förbaskat roligt! Ska väl du veta, som inte kan slita dig!! :D

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3