• Sanasol

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Hoho? Vart håller du huuus egentligen? Nu är det helg igen, är köket på plats?

Just kommit från världens jobbigaste spinningpass, trodde jag skulle smälla av... men det gick, tjurskallig som man är! ;) Nu ska jag ta ett lååångt och skönt bad... :)

• Sanasol

men Piiiia? HALLÅÅÅÅ? Vad har hänt?? Blir nästan lite orolig nu ju...

• Sanasol

Hallå!!

Jadu, snacka om att man funderade bra nog länge innan jag såg i er gästbok vad som hänt! Är köket på plats nu??

Fått mitt mail?
    KRAAM

• Sanasol

Härligt, då kan ni börja laga gooomat snart igen då! :D:D:D

Jo, det har löst sig med ringarna nu. Har beställt nya, får dem i maj. Kostar skjortan, men eftersom jag ska använda dem dagligen för resten av livet så får det vara värt det. De blir handgjorda i platina.

beta.familjeliv.se/krypin/sanasol/gallery/phpwadiem.jpg

Sådär blir dem tillsammans, men kommer inte ta ut gluggen som ska vara i den släta ringen förrän det är dags för vigsel.

Vi hade lite problem med att bestämma gravyr, men vi kom överens till slut! (Vi hade ju inte hunnit få dit mer än namnen i de förra)

Har betalat handpenningen på dem nu iaf! Antagligen smälter vi ner min ring och tar lite av det guldet till Magnus ring och gör den lite kraftigare. Diamanterna tänkte jag spara och göra örhängen eller så i samma material som ringen, men det blir senare, är halvt ruinerad i maj! Haha

I helgen åker vi till jämtland, vi ska kolla tre olika lokaler på lördag så får vi se om det blir någon av dem eller den prel bokade! :D:D Vad gör ni i helgen då?

• Sanasol

Ja, man får tänka så! Har varit så himla ledsen över de andra ringarna, tagit av dem så fort jag kommit hem för att det är så jobbigt och kliigt... Inte roligt alls, vågade knappt säga nåt till Magnus eftersom det var han som valt ut den. Sen hade jag ju helst velat ha rött guld, men men... detta blir bra!

Japp, melodifestivalen blir det också, vem håller du på??

• Sanasol

Jag tyckte inte heller hennes låt var så bra, och tror inte alls att om hon skulle vinna att hon placerar sig särskilt högt på Eurovison... men men...

Håller nog på Andreas Johnsson eller Magnus Bäcklund.

• Sanasol

Hej hej!

Kommit hem nu, ska precis ringa och boka om lokalerna. Den som vi preliminärt bokat låg inte alls så fint som vi hade hoppats på, så nu blir det att boka en annan lokal som vi båda gillade, den ligger nära tull kyrkan också! :D:D Dessutom har det hänt massa drastiska saker i vår livsplanering, min karl ska plugga i Umeå så vi blir kvar här till 2012... ojoj! BLÄ, men det kommer bli bra, vi ska till mäklaren i morgon och eventuellt köpa radhus :):) Känns som att man vill ha nåt eget på riktigt när det nu blir så pass länge! :):) KRAAAM!

• Sanasol

Nej, det är inte alls billigt! Vi ska till mäklaren i morgon och prata om upplägg, avbetalning osv. Vi måste ju klara av kostnaden själva på en lön, men vi hoppas hoppas hoppas! Detta är huset vi helst vill ha;

www.maklarhuset.se/engines/page___143.aspx&objektid=3205773

:D:D:D

• Sanasol

Vi har hittat några till alternativ nu, så detta ska bli spännande!! :D:D:D:D Hörs i morrn för rapport!! :D

• Sanasol

Puh, är helt slut nu! Vi ska kolla på två stycken treor med radhuskänsla, egen ingång på bottenplan men lägenheten en trappa upp, stor hall nere. Vi får se hur vi gör, pratat med banken också och vi får lån men vi har inte riktigt hunnit känna efter om vi tycker att det är värt de pengarna ännu... blir rätt stor skillnad från kostnaden på vår nuvarande lägehet. (Studentlägenhet, får bo här tre år till) Vi tänkte nog ta det lite lugnt och anmäla intresse på hyreslägenheter också, Magnus har stått rätt länge i kö... men vi är så kräsna så man får väl se om vi hittar någon i "rätt" områden.

SUCK, massa att tänka på... men vi ska iaf kolla på två, en i eftermiddag vid fyra och en i morrn vid tre. Sen får vi se... :)

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3