Inlägg från: Midsommardagsbruden |Visa alla inlägg
  • Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

hallåååååååååååååååååååå!

datorn i bruk igen! vi hörs raring!

pia

• Midsommardagsbruden

Fråga 1: Japp!
    Fråga 2: Japp!

Köket är på plats så när som på lite småfix. Men tyvärr har vi brännt ur ugnen ännu så det får bli under helgen.

Så himla tråkigt med din ring! Stackars dig! Har det löst sig ni då?

• Midsommardagsbruden

Dyra men väldigt fina ringar!!! Men bra tänkt att du ska ha dem hela livet!

Helgen ägnas till pyssel och småfix runt hemmet. Försöker nog vistas ute om vädret fortsätter vissa sin vackra sida. Imorgonkväll är det födesedagsfirande broderns yngsta tjej samt svägerskan. Följer förmodligen melodifestivalen eftersom att jag gillar det!

Kul med en liten helgtripp!!! Hoppas ni kan ta beslutet om lokalen, spännande att höra vad det blir!

• Midsommardagsbruden

Diggar fortfarande Anna Sahlin som åkte ut grundomgången så jag shejkar loss så fort den spelas på radio Rix. Suck!

Carolas låt är ju ingen höjdare men hon är född med en enorm utstrålning och framförde sitt bidrag med bravur! Lite hatkärlek har man till den kvinnan!

Du då?

• Midsommardagsbruden

Hej hopp! Då var melodifestivalen över och Carola får representera Sverige i Aten. Hur som helst har hon en enorm utstrålning men BWO var mina favoriter ikväll snäppet efter segraren. Hoppas du har det bra med sambon! Kramelikram!

• Midsommardagsbruden

Är du inte hemma snart!!! Så nyfiken på hur det gick med titten på lokalerna!

• Midsommardagsbruden

WoW!!! Ja ibland kan livet ta sina vändningar, men är den typ av människa som tror på ödet! Och vill ödet detta så är det nog det bästa för er!!! Spännande med steget mot radhus, förstår att ni vill ha något mer i boendeväg! Vilken tur att ni fick se lokalerna och ändra beslutet medan tid var! Var ungefär i Umeå skulle ni kunna tänka er ett radhus då? Det är väl inte så billigt heller?

• Midsommardagsbruden

Saftiga priser men verkligen fint! Allt i toppskick!!! Spännande!!! Lycka till hos mäklaren!!! Längtar att höra hur det går!!!

• Midsommardagsbruden

Åhhhh hur går det?

• Midsommardagsbruden

Förstår att det är mycket som snurrar i ditt huvud just nu!!!

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3