• Sanasol

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Vi pratade väldigt länge om detta igår, grät båda två för att vi faktiskt bara vill gifta oss med varandra, allt det andra kommer bli helt fantastiskt underbart ändå!

Förresten, vi har fått lägenheten vi tittade på förra veckan! :D Får flytta in den 1/7 i sommar, känns jättebra! Lääängtar... sen bara ett år kvar till bröllop ;)

• Sanasol

Hihi, JAA!! Känns underbart!

Sitter bara och mår dåligt just nu, Expressen har publicerat bild och namn på Hagamannen. Även om han kanske förtjänar att hängas ut, vem tjänar på det? Så fruktansvärt synd om hans sambo och barn, fyy sjutton!!! :(:(:(

• Sanasol

Sjöng ni nåt kul idag då?!?! :)

• Sanasol

Jo, det går bra.. ska iväg i morrn! :D:D:D

• Sanasol

www.munkviken.se

Här konfirmerades jag, just vid havet... vore rätt fint! :D Ska ta upp det med Magnus!

• Sanasol

Vi har ju endel att fundera på nu iaf!! :) Känns så skönt, egentligen känner jag mig så himla lugn över allt detta just nu, bara man inte slöar till totalt... vi måste nog se till att bestämma oss till sommaren iaf, så att man får det man vill ha! :D

• Sanasol

Hihi, ja... som Magnus säger "Jag är nöjd om du kommer dit, och säger JA!" Hihi, fast jag vet att han bryr sig om detaljer och grejjer han med! :D:D

• Sanasol

Ojojoj, 4 år!! Han är ju snart stor ju... ;)

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3