• Sanasol

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Hej hej!

Här är det bra, knallar och går! Massor i skolan, sen har jag fått jätteont i halsen, känns så trist!! När man kommit igång med träningen också... men ska väl bli nåt halsfluss eller nåt nu, har hört att det är några som har det... :( Hur är det hos er då?

• Sanasol

Hej!

ÄR här nu, sitter i sängen med feber och ont i princip överallt. Har ring magnus, han kommer med godis och dricka på pausen, snäll som han är... usch, man är för eländig när man är sjuk!

Vad gör ni för nåt kul ikväll då?

• Sanasol

Hihihi... fredagsmyset! :)

Mhm, det är kalas för hela slanten med andra ord? Lite roligt, men säkert skönt när det är över... ;)

• Sanasol

:):):) Snart är det ju påsk också, ska ni göra nåt speciellt då?

• Sanasol

Lät ju jätteroligt!!! :)

Vi firar nog med min familj, lugnt med god mat och massor med godis, såklart! ;);)

• Sanasol

JAA!! Det där med att vara påskkärring och grejsa hade man nästan förträngt, man får återuppta det när man börjar jobba i skolan :):):)

• Sanasol

Usch, ja kunde inte se det färdigt!!

Magnus är hemma nu, lämnar lite godis, cola och så till mig och sätter igång en film, ska se så som i himmelen, har inte gjort det ännu nämligen... så vi får väl se om det är nåt att ha! :)

• Sanasol

Du låter som mamma, hon tyckte detsamma om den! :) Mkt viktigt budskap, eller hur det nu var... får väl slå igång den snart!! :D:D:D

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3