Midsommardagsbrudens bröllop 3
JÄÄÄÄDRAR vad avis man blir... både på köket och sonen ;) Skitsnyggt blev det ju och himlans söt påskkärring var han!! :D:D:D:D
Ojoj, vilket kök ni har, sååå fint! Vill också ha hus... nuuuuu!!
JÄÄÄÄDRAR vad avis man blir... både på köket och sonen ;) Skitsnyggt blev det ju och himlans söt påskkärring var han!! :D:D:D:D
Ojoj, vilket kök ni har, sååå fint! Vill också ha hus... nuuuuu!!
Hihi, så du är dagens vinnare?? :D:D:D
Nej, han är ledig!! Så skönt...
Vi har haft mamma, pappa och mina bröder på middag ikväll, var jättetrevligt, nu myser vi framför teven, och snart är det dags för sängen!! :D:D
HALLÅ!!
Jo, det är bara bra! Fått mail från smeden som ska göra mina ringar, han ska skicka en modell av ringarna i silver med syntetiska stenar i veckan så jag får se hur det kommer se ut, då har jag möjlighet att göra ändringar innan han gör de riktiga också! :D Känns sååå spännande!
Härligt med massa bad, här har det varit fruktansvärt tråkigt väder :( Men, men... vi har haft en mysig och bra helg ändå! :D Har lov hela veckan, men ska försöka fixa massa till skolan, så det är nog fullt upp!! :)
Vad händer hos er?
Åååå, vad härligt!! :D:D
Hihi, japp! Snabb som tusan idag ju!!! :D:D:D
sol? Nä, grådass... är så jädra less nu! Snöade när jag gick hem från universitetet idag, vad tusan? det ska ju vara vår??
:D:D Borde plugga, men jag ahr tid på mig så jag surfar lite bröllop under tiden... hihi... är ju mycket roligare! :)
Längtar mest till sommaren nu, vill ha solsken och gräs och gröna blad på alla björkarna här!! Sen är det ju dags för flytten också, längtar såå mycket! :)
Första juli blir det! :) Känns så spännande, man vill ju bara flytta nu när man vet att det är på gång! :)
Hur trivs ni med det nya köket nu då? Visade bilderna jag fick för mannen, såå snyggt ju! Vi är ju dessutom köksfixerade... hihi
:):) Förstår det!!