Inlägg från: Midsommardagsbruden |Visa alla inlägg
  • Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Sanasol...

...lite tomt utan Dig!!!

• Midsommardagsbruden

Åhhh kul!!!! Att du är här menar jag, MEN trist att su är krasslig!!!

Har varit på badis med son, kusin, kusinbarn men farbror och farmor på poolkanten lätt roade av vår vattenlek!

Nu har jag och maken samt vår älskade 4åring ätit middag, haft fredagsmys och nu nattas han av sin far!

Ska förbereda morgondagens kalas. Det blir 6 barn med föräldrar på fika. Ballonger, fiskdamm och hela baletten!!!

Hur låter det?

• Midsommardagsbruden

Ja, visst är det kul, men dock skönt när det över. Två barn kunde inte komma så vi blir färre än beräknat!

• Midsommardagsbruden

Förutom att äta MÅNGA ÄGG och MYCKET GODIS! Så har vi en lite annorlunda tradition med makens syskon. Vi anordnar en intern pimpeltävling varje långfredag. Den går av stapeln i närheten av deras barndomshem. Vi pimplar ett visst antal timmar, grillar, dricker Jäger och solar. På kvällen blir det middag och prisutdelning hos någon av oss och man har chans i många klasser. Första, största, minsta och sista fisken. Samt dam- herr- och pinsammhetspris. Tro det eller ej men Melle drog upp en STOR gädda i fjol och kammade hem alla kategorier. Han satt men makens pimpelspö och fisken nappade hårt så han fick ta över... tur det fanns många vittnen till händelsen, för det är lite smått otroligt!!!

• Midsommardagsbruden

Enligt mig är påsken den ENDA helg på året då alla MÅSTEN och KRAV ligger lågt!

En favorit med andra ord!!!

• Midsommardagsbruden

Sen blir det en tur till BLÅKULLA förstås!!!

• Midsommardagsbruden

Fastnade framför Rampfeber...suck, vá tragiskt!!!

• Midsommardagsbruden

Pellesbrud

midsommardagen ifjol! 25 juni!

• Midsommardagsbruden

Sanasol

Nu har jag phuuu... blåst ballonger så jag nästan mår illa...

• Midsommardagsbruden

Sanasol

Så som i himmelen är en ljuvlig film enligt mig! Njuuuuuuuuuuuuuuuut!!!

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3