Inlägg från: Miss Sophie |Visa alla inlägg
  • Miss Sophie

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Midsommardagsbruden:
    Det är 65 st inbjudna, men vi vet redan ett antal som inte kan komma (barnafödandex3 och lite gamlisar som är för skröppliga) så kanske att vi blir mellan 55 och 60 st totalt..

Åhh man är ju ego inför denna dag och vill ha alla omkring sig

• Miss Sophie

Midsommardagsbruden,
    Ååhhh Fällestugan...va mysigt! Nästan lite farligt att "prata" med dig här på BT för jag får hemlängtan

Ja, jag tycker nog faktiskt också att jag har rätt att vara ego just denna dag hi hi

• Miss Sophie

Hallå här är jag!!!
    Va härligt att det är nån som saknar en

Har rätt mycket på jobbet i perioder och då finns inte tid att gå in på BT tyvärr....men lita på att jag är här så ofta jag kan!

Är dunderförkyld nu, så jag har tagit lite "sovmorgon" idag och är på väg till jobbet nu snart....borde väl egentligen vara hemma helt (då kunde jag ju hänga på BT hela dan också ha ha) men känner att det hopar sig för mycket på jobbet då.

Jag lovar att vara här inne i helgen , för det blir ju ingen träning eller nåt när jag är förkyld

• Miss Sophie

Tack för krya på hälsningarna, men jag blev inge bättre....har legat däckad hela helgen och nu skulle jag bara in och betala lite räkningar och passar på att kolla tråden....tillbaka till sängen...snörvel...

Verkar som att ni har/haft en bra helg, härligt!!!

• Miss Sophie

Midsommardagsbruden,
    Låter tufft för dig utan kök...när tom kylskåpet åker ut måste det bli lite extra stökigt!?
    Håller tummarna för att ni har det rätt kallt i Härna denna veckan så att du kan ha lite saker ute..

Är fortfarande förkyld och börjar bli ordentligt less på det!!

Sitter hemma och jobbar så gott det går och tänkte passa på att kika in här och se vad ni har för er

• Miss Sophie

Åh vad jag blir trött på folk som inte kan städa efter sig i tvättstugan!! Man bor bland vuxna människor, men folk beter sig som bortskämda barn när det gäller att ta reda på /städa efter sig..

Även om du inte har något kök Midsommardagsbruden så är jag jätteavis på dig som har hus!!!!

Åh du Sanasol verkar ju inte vara allt för länge från att få hus också...

Avis det är vad jag är

• Miss Sophie

Är bättre, men inte bra. Sitter hemma och jobbar idag så att jag inte fortsätter sprida baciller på jobbet....vi har ett gäng som ska åka Vasaloppet på jobbet och de har tittat surt på mig varje gång jag nysit så nu slipper de mig idag och imorgon tänkte jag.

• Miss Sophie

Midsommardagsbruden,

Snart har du ju ett TOPPENKÖK!!!!

Worth waiting for....

• Miss Sophie

Det tror jag säkert att du gör!

Eftersom vi går på "sparlåga" fram till bröllopet så försöker jag låta bli att tänka på vad jag vill fixa här hemma...hi hi vi får väl se vad vi har pengar kvar till efter sommaren.

• Miss Sophie

Ja, så det är extra trevligt att föräldrarna kommer och hälsar på och bjuder på musikal

• Miss Sophie

Nope, Saturday Night Fever

Men Mamma Mia finns på önskelistan

• Miss Sophie

Det går lite i perioder. Ibland är jag jätteduktigt på att utnyttja utbudet, rätt ofta med mina tjejkompisar....men efter att ha både pluggat och jobbat under hösten så är det nästan ett år sen jag var ute på teate/musikal sist.

Har bott här nere i 6 år och de senaste åren har mamma och pappa varit duktiga på att passa på att ta sig hit för lite kulturliv. Billigt boende har de ju här

• Miss Sophie

Nej nu måste jag ta mig i kragen och ägna mig helhjärtat åt jobbet!

• Miss Sophie

Jag tyckte att jag låg lite efter förut, men nu har jag kanske spurtat ikapp???

• Miss Sophie

Det är ju lika bra att köra nu när jag har möjlighet i två dagar

• Miss Sophie

YES jag kan andas genom näsan igen
    Piggare och piggare för varje dag..

Tjuvläser (och skriver) nu från jobbet, för ikväll kommer mamma och pappa å då ockuperar de rummet med datorn hemma.

Midsommardagsbruden,
    Har lämnat meddelande på mobilen hos din fotokompis, men jag tror inte hon är intresserad då hon ej har hört av sig. Funderar på om jag ska snoka upp någon annan fotograf bara för att i alla fall ha en prisuppgift att ta ställning till i det slutliga valet mellan kompisfotograf vs proffs

Ha en riktigt bra helg Sanasol och Midsommardagsbruden !!!

• Miss Sophie

Midsommardagsbruden,
    Lycka till med all grädde och mandelmassa

Ni hinner säkert med allihop och de kommer garanterat att vara goda precis varenda en!

• Miss Sophie

Tjingeling tjejer!!
    Nu är det ju verkligen hur länge sen som helst jag tittade in här....
    Har massor med jobb, borta på helgerna och så är det fullt ös med bröllopsplanerna

Sanasol, hoppas att ni hittar rätt i radhus/lägenhetsletandet snart!!

Å Midsommardagsbruden njuter ni av nya köket? Förresten har jag fått mail från din fotokompis, ska ringa henne...men vi har bokat annan fotograf nu, typiskt! Får fråga om det är ok att jag har henne som back-up

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3