Midsommardagsbrudens bröllop 3
Fick för en stund sedan huvudvärk och började frysa som en tok...längesedan jag kände såna förkylningssymtom. Hoppas att det inte utvecklar sig mer...
Fick för en stund sedan huvudvärk och började frysa som en tok...längesedan jag kände såna förkylningssymtom. Hoppas att det inte utvecklar sig mer...
Ja och dessutom ska vi i vanlig ordning delta i "matstafetten", årets roligaste händelse!!!
Halloj!
Jo det går till så att jag och min man samt 210 par till i denna stad deltar. Vi har i förväg blivit inbjudna och betalat in en liten summa och anmält oss. För ungefär en vecka sedan så fick vi veta att vår uppgift för kvällen var att laga varmrätt. Dessutom vet vi på vilken adress vi ska befinna oss på förrätten.
Hos förrättsparet kommer vi och ett par till att komma, totalt 6 personer. Sen ilar vi hem för att välkomna två nya par och bjuder dessa på varmrätt. På ett visst kloclsalg så öppnar vi tillsammans ett brev här hemma där det står anvisningar på vilka adresser vi ska bege oss för att äta efterrätt. Sedan samlas alla 420 deltagare på en lokal där vi dansar, umgås och blir ännu mer onyktra. Men oftast så behöver man inget i baren med tanke på alla fördrinkar, viner och avecer...
Fattar Du? Visst låter det skoj?! Vi är med för fjärde året i år!!!
Det gäller ju att planera och förbereda så det går snabbt att ställa iordning och mest jobb är det ju med förrätten.
På detta sätt träffar du 12 nya ansikten över en trerätters på en kväll.
Menar varmrätten!!!!!
En herrklubb som heter RT69!
Låter trevligt
Anar att ni tar vara på de gemensamma helgerna på ett speciellt sätt, en annan tar ju det för givet.
idolf
Klart att det är!!! Är bara glad att kunna inspirera!!! Kram och lycka till!!!
Duktig flicka!
Gick allt skolarbete och träning bra?
Blev det spinning? Suck fick ju avboka gårdagens pass...så sorgligt, men mina ben bar mig inte. Är piggare nu men ändå inte...pumpar alvedon hela tiden så man lurar väl kroppen lite. Känner på en gång när tabletterna slutar värka och får ta ny laddning!
Det värsta är väl att det liksom inte syns på utsidan, men invändigt känner jag mig jätterutten som lilla skrutten!!!
Fast tur ändå att det inte syns när man ska ut och härja imorgon! haha Blir nog bättre efter en god natts sömn!!!
Klart det blir en toppenhelg!
Snart så stängs väl denna tråd då den funnits i tre månader...
Skumt, den skulle väl ha brutits igår egentligen? Hur har Du haft det i helgen Sanasol?
Superlyckad matstafett med härliga människor i vår "grupp", men jag kryade tyvärr inte på mig så bra som jag önskade och genomled kvällen mer eller mindre . Trist för man vill ju vara så laddad och kunna ge 200%!!!
Har tagit halsprov nu och läkaren hoppade nästan baklänges med ett litet skrik när hon lyste med lampan. En form av bakterieinfektion konstaterades och jag fick en penicillinkur på 10 dagar. Så nu vänder det väl snart!!!
Lovar jag hade mellan 39-40 grader på själva efterfesten. När jag kom hem duschade jag i hett vatten i tio minuter men frös ändå!
Ingen aning. Men brukar dom inte ligga i tre månader?
Fprtsätter det vackra vårvädret hos Er?