• Sanasol

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Haha, vet inte... men antar att man kanske fastnar mer och mer för FL sen när det börjar bli aktuellt med att jobba på det!! :D Fast, bröllop är ju roligt, så glödjefyllt och lätt på något sätt... jämfört med barn, graviditerer, förlossningar och allt vad det nu är som komma skall...

• Sanasol

Skumt? Haha, trodde bara det var jag... känns som att jag inte fattar någonting där ibland... trodde det klarnade när man själv var i den svängen!

• Sanasol

Håller med dig helt och hållet, jag skulle aldrig någonsin diskutera något sånt på ett sånt forum. Och det är jag och min karl slående överens om... tycker faktiskt inte att någon annan har att göra med vad vi gör, det lär ju märkas när man ska ha barn ändå... exakt hur det gick till behöver de inte tänka på... de flesta vet ju iaf på ett ungefär ;)

• Sanasol

Hihi, jag tror det blir rätt bra faktiskt! :D Och inte protesterar mannen heller!!

• Sanasol

Hihi, han har gått datavetenskap på universietet så han har alltid något att
    tycka om vissa detaljer! Men oftast är det nyttiga tips! Nu har ju jag ordnat mallen, så han kommer ordna det slutgiltiga så alla länkar funkar osv. :D

• Sanasol

Jo, det kommer den nog att göra! Adressen kommer bli www.saralenaochmagnus.se, fast den är inte igång ännu! Säger till när det funkar.

Jag har tänkt ha en liknande bukett, rund fast med ljusrosa rosor och några rosenknoppar i också! Hurdana blommor har du tänkt dig?

• Sanasol

hihi, lät lite roligt! Men jag tror jag fattar vad du menar! Hade också funderingar på kallor, men tydligen är det svårt att få kallor i rätt nyans just i rosa och perfektionist som man är så gav jag upp den idén!

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3