• Sanasol

Midsommardagsbrudens bröllop 3

:D Känner mig jättenöjd med sidan... vill få igång den med en gång!

Mmm, har just ätit kinamat tillsammans med min älskling! Lite alla hjärtans i förväg, trots att vi inte är mycket för det! Han jobbar kväll på tisdag...

• Sanasol

Låter som en mysig söndag det med! :D Vi sov så himla länge, så blir väl problem att somna ikväll!

• Sanasol

Lät jättehärligt! :D Vi är alldeles för sällan ute i skogen, men kanske blir lite till nästa helg för då ska vi hem till mina föräldrar och fira mammas födelsedag! :D

• Sanasol

Jo, det är ju mycket man ska hinna med under vintern! Skulle också vilja försöka hinna med att åka lite slalom någon gång i år, brukar inte bli så ofta nu när man bor i stan. Men får väl ta med mig brorsan eller nåt någon dag! :D

• Sanasol

Midsommardagsbruden

Vi med, vi är ju vinterbarn båda två! Jag uppvuxen här uppe i västerbotten med mycket snö och karl uppvuxen i jämtland bland fjällen! :D

• Sanasol

Mmmmm.... det får man göra! Särskilt när det är såhär fint väder!

• Sanasol

Hihi, har just satt mig här! Ska väl städa och ordna lite här hemma snart! Och plugga, såklart... :S

• Sanasol

Det jag reagerat på är att priserna i många fall inte är jättemycket högre i Stockholm än de är där... men jag tycker ändå att priset känns bra med tanke på vad som ingår och vilken meny vi valt! Dessutom stänger de av hela restaurangen för oss, och det är väl värt endel pengar det med! :D

• Sanasol

Jo, sen får man ju tänka på att det faktiskt är älgfilé! Det är ju rätt mkt dyrare än oxfilé eller vad folk nu brukar ha.

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3