Midsommardagsbrudens bröllop 3
Mmm, men ska nog försöka göra egna ändå! Det är ju trots allt unikt, sen blir dem precis så som vi vill ha dem också! :D Förhoppningsvis vill säga!
Mmm, men ska nog försöka göra egna ändå! Det är ju trots allt unikt, sen blir dem precis så som vi vill ha dem också! :D Förhoppningsvis vill säga!
Hihi, beställde ni era färdiga? Tror jag vet vart ni köpt dem ;) De är riktigt snygga iaf! :D
Hihi, japp vi får det!
Vad ska ni laga för middag idag? Ska nog göra makaronilåda med bacon, lätt att ta med till skolan och värma sen också.
Puh, snart helg igen också! Går så himla snabbt, redovisning i morgon och sen ska vi fira mammas 45-årsdag på fredag! :D
Vad skönt att det går bra för honom! Jo, för endel barn är det ju lite nervöst det där just i början!
Mhm, skulle bli smörgåstårta på fredag! Dock gillar jag inte det så mkt, blir för mkt majonäs och grejs hur lite man än tar tycker jag, men de andra gillar det så det skulle visst finnas nåt annat med... vad jobbig man är!!
Hihi, ja det lär det ju vara! Får väl skrika högt den dagen någon lyckas göra en smörgåstårta jag gillar.
Jo, hon är rätt ung... sen avr väl inte jag riktigt tilltänkt heller, kan jag tänka mig! ;)
Ja, absolut var det det! Har aldrig kännt mig oönskad heller... :) Jag tror någonstans att det inte spelar så stor roll om man planerar bebis eller om det bara blir, bara man har ett bra förhållande och älskar varandra så kommer barnet känns sig välkommet och älskat också! :D
Redovisningen känns rätt lugn, vi ska berätta om ett samtal vi haft med en pojke om matte. Var riktigt roligt att genomföra, var en pojke ur min gamla praktikklass... de är såå söta! Man måste ju vara rätt bra fröken som de betedde sig när man kom tillbaka, massa kramar ;)
M, sen ska jag till gyn på fredag... inte så roligt! Tänk dig, det och tandläkaren... på samma vecka?
Jo, det är klart... tycker inte det är så farligt heller, men jobbigt att ta sig dit... laat. Som du säger är det mest ont i plånboken av tandläkaren, hade inga hål den här gången heller och det är skönt! Däremot hade jag fått tandsten, litegrn... gjorde skitont att ta bort!! :(
Har ni planerat nåt speciellt för helgen? Hur går det med köket?
Åååå, vad spännande med nytt kök! :D Kan inte ens beskriva hur mkt jag längtar tills vi också har eget hus!
Vad har ni valt för kök? Visst var det från IKEA?
Snyggt! Vi var på Electrolux home och drömde härom veckan... vi gör det rätt ofta! ;) Har kommit fram till att vi nog vill ja björk eller nåt i köket, ljust trä iaf! Himla snyggy, de har det till mörkgrått kakel i huset i norge som magnus familj har... så himla fint! :D
Fast, såna drömmare som vi är så får vi nog aldrig vårt hus, detta är drömmen;
www.atthus.com herresäte! Stort, ryser nästan vid tanken på den altanen med "vår" utsikt över Åreskutan... hihi...