Sluta röka*
Det var visst bara jag som ville sluta...
Det var visst bara jag som ville sluta...
Hejsan
Tival
Kul att du svarade iaf, men tråkigt att det inte gick att hålla uppe. Du som klarat nästan en hel vecka... Hoppas det går att minska på snusprillorna då iaf ;).
Ja har faktiskt klarat mig än så länge. Var tom ute å drack några drinkar en kväll och klarade att stå emot. Så stolt så hihi. Men ibland känns det (fortfarande) bara som om det var igår jag tog ett bloss. Blir riktigt sugen ibland...
Tack ni som hejar med förresten!!
Kramisar
Hej hej
Vet inte om du menade mig eller Tival eller nån annan här på tråden ;). Men iaf så vill jag inte säga att jag slutat, det har ju faktiskt inte ens gått 2 månader än. Känns bättre att säga att jag håller på eller försöker sluta. Blir ja för säker kanske jag trillar dit igen ;). Å än så länge har jag inte tagit ett enda bloss sen jag bestämde mig.
Kul att nån mer skriver förresten.
Kramisar
Hejsan
Måste bara fråga er rökare som slutat, kände ni någonsin ett starkt begär efter nästan 2 månader? I två dagar har jag varit extremt röksugen. Var nära att gå ner å köpa ett paket förut. Skulle kunna ta en nu direkt ifall nån bjöd. Varför är det så här? Det har ju gått bra hittills. Fy fan va jobbigt alltså.
Kramis
Hej
Tack polly, får hoppas ja klarar det.
Kramis
Hejsan
Lever ni därute? Hur går det för er? Nån som kommit en bit på väg...?
Kramis
Hejsan tjejen
Nä, men det lät ju inte så bra... Hur lång tid efter att du "slutat" började du feströka?
Kramis
Hallå igen
Vad synd, själv håller jag mig undan alla festligheter. Kanske därför jag orkar hålla mig haha. Men om du klarade att hålla uppe några månader eller någon månad som du skrev är det ju bara att börja om från början.
Snusaren (tival) å feströkaren (CPH) då, hur går det för er?
Kramisar
Hejsan
jag borde med börja träna lite (har jag sagt sen januari haha). Skulle faktiskt kunna gå ner 3-5 kg å få lite fastare mage. Men men, en sak i taget hihi.
Funderar på att köpa den där boken, vore kul att läsa, även om jag klarat mig utan den än så länge.
Tack Tival förresten, gulligt av dig.
Kramis på er allihopa
Hej hej
Jo, nu har det gått bra ett tag. Känt mig mest äcklad när jag känner rök. Och jag passar på att hosta så fort jag går förbi/möter någon som röker. Lika kul varje gång haha. Nog ja som är lite torr ;).
Du vet snus stinker me, känner när jag sitter på tåget direkt någon öppnar en dosa även om det är några platser bort. Har en supersnok nu för tiden hihi. Fast när jag var liten gillade jag doften av grovsnus. Dök ner i dosan fort pappa öppnade den. Låter ju helt sjukt men sant haha.
Tänk vad kul om jag kunde tag i mig själv när det gäller träning å du din snusning, men ingen är ju perfekt... Vi får ge det lie tid helt enkelt ;).
Tror jag ska köpa den där boken iaf bara för kul skull och sedan tvinga mamma att läsa den hihi.
Kramisar
Hallojsan
Kollat på nätet angående boken Äntligen ickerökare. Fann där att det finns två exemplar, en blå bok Äntligen ickerökare och en rosa bok Äntligen ickerökare- för kvinnor.
Någon som läst båda? Nu är jag inte säker på om den rosa "kommit" ut riktigt än ännu men... Nyfiken iaf, inte så dyra så..
Nu har jag ju faktiskt klarat mig utan en enda pinne sedan den 4 februari, men jag ska köpa den ändå. Bestämt mig nu hihi.
Kramis
En av dem alltså ;)
Hallå hallå
Kan stolt meddela att jag inte rökt en enda pinne sen jag beslutade mig för att ta steget att sluta. Nu har det gått 3 månader. Så har man bestämt sig så går det visst hihi.
Ni andra då, ingen som skriver på den här tråden ju. Lite tråkigt!
Kramis