• Kia__

Gifta sig litet & billigt?!?

Jag skulle vilja ha ett litet bröllop för de allra närmaste i släkten & bekantskapskretsen. Det intresserar inte mig att bjuda in halva stan, är det någon som haft ett litet bröllop? Vad har ni haft för budget?
    Tacksam för svar!

• Svar på tråden Gifta sig litet & billigt?!?
  • lejlej

vårt bröllop kostade 12500 allt som allt, men då fick vi maten(kallskuret med potatisgratäng ca 70/person och 2 tårtor á 150 kronor) och klänningen 800:-.
    Ringar gick på 9000:-.
    resten inkl dricka (ingen sprit-dop) köpte vi själva.

• MrsNyberg2B

skruttan14 -
    Jag skulle också kunna tänka mig att få lite budgettips i mailen.. Jag tycker att erat upplägg liknar vårt nämligen (ffa när det gäller mat och tårta...) så det kan ju vara guld värt (bokstavligt talat) att ha en liten pejl på hur andra har lagt upp det...

philopoetic@hotmail.com

• HarElis

skruttan14
    skulle ja oxå kunna få ta del av din budgett? vi ska nämligen oxå vara runt 60st å håller på för fullt med planeringen :) mikaela.klasson@sverige.nu

• skruttan14

MrsNyberg2B

Jag kan inte skicka budgeten till dig..
    Har jag fått rätt adress eftersom mailen kommer tillbaka.

• Desperate2bewife

Vi blir 23 vuxna o 9 barn. Har en budget på ca 35000, utan resa. Det dyraste blir middagen som blir på restaurang. Orkar inte fixa med lokal, catering o hela köret. Kuvertpris på 495 utan dryck, sen ska vi sätta ihop ett dryckespaket för ca 300 per person. Det dyraste är tårtan som de skall ha 95 kr biten för! Måste vara dekorerad med guld
    Letar beg klänning, man kan fynda på den biten. Gör ringar hos guldsmed där vi lämnar in gamla smycken o stenar så priset blir billigare så.

Svar på tråden Gifta sig litet & billigt?!?