• Lindblomman

Går det att hitta billig transport i Stockholm...?

Att det ska vara så dyrt att hyra bil för att bli transporterad från kyrkan till festen. Vi vill åka en fin bil, gärna modell äldre, men att betala 3000 kr för ca en timme känns inte kul.... Hur har ni andra gjort? Är det kanske nån som har nåt tips på var man kan hitta en fin bil till ett lägre pris?

• Svar på tråden Går det att hitta billig transport i Stockholm...?
  • Lindblomman

sunshine girl

Har varit inne på den sidan och hittat jättefina bilar där, men som sagt lite för dyra. Visst är det väl värt pengarna och de som har bilen ska ju ha en slant för det. Men i en bröllopsbudget så är det så väldigt mycket som ska betalas, varje krona räknas. Så svar på din fråga hur mycket vi är villiga att betala skulle jag spontant svara runt 500 kr, men så klart vet jag att det är omöjligt. Men under 3000, så billigt som möjligt är det vi letar nu.

• Lindblomman

Sunshine girls

Tack!
    Förstår att det blir lite knepigt på midsommardagen! Hoppas att föraren har tagit det lugnt dagen innan bara

• Lindblomman

lollo

Jag vet vad du menar och jag vet det självklart kostar med underhåll och att det tar tid. Men som jag skrev tidigare så är det för mycket pengar för vår budget. Min fråga var om det var nån som visste om det fanns nån som man kunde anlita som inte kostar så mycket.

• Lindblomman

Ja, så billigt som möjligt men gärna under 2500 i alla fall.

• Lindblomman

Nu är en bil bokad! Tack för hjälpen alla!

• Lindblomman

bokade via www.brollopsbil.se , jaguaren. Måste säga redan nu innan jag ens sett bilen på riktigt att jag kan rekommendera dem! Underbart bemötande och väldigt tillmötesgående.

Svar på tråden Går det att hitta billig transport i Stockholm...?