• Linda S

Las Vegas

Här kommer lilla jag med :D
    Ska också gifta mig i Las Vegas. V i åker den 12 juni och planerar att gifta oss den 15.
    Stannar i Vegas några dagar, sedan tar vi inrikesflyg till San Fran. där vi hyr bil. Vi kör ner längs kusen och ner till Los Angeles och San Diego för att tillbringa en veckas solsemetser. Sammanlagt 3 veckor.

Har inte läst igenom alla sidorna i denna tråd än men är det någon emr som ska gifta sig runt den tiden dvs 15 juni?

Vet ännu inte vilket kapell vi ska boka
    (det blir bara vi två, inga släktingar) något bra tips någon??

• Linda S

Glam

Så du menar att det är bättre att boka ett kapell här hemmifrån?
    Gjorde ni det?
    Kan man annars bara gå fram till ett kapell man tycker ser fint ut och gå in och säga "hej och hå nu vill jag gifta mig här och nu" utan att boka?

ser verkligen farm emot deta!
    Just dt en fråga till ( om du orkar? ) :)
    Vet du någonstans man kan få håret uppsatt till rimmligt pris? /(Tucker inte 1000:- är rimmligt!) Sminka mig tänkte jag göra själv.

• Linda S

TooBe
    Åh vad bra, 660 kr tyckte jag var bra! Ska kolla in länkarna, Tack! :)

• Linda S

vittguld

Lycka till!

Vilket kapell?
    (Eller det har du kasnke skrivit nånstans?)

• Linda S

Ok då är Mirage bokat :D
    Hur gör ni tjejer, bokar ni kapell/kyrka härifrån?

• Linda S

Glam

Vi åker den 12 juni :)

• Linda S

Las Vegas tjejer:
    Något man inte får glömma och ta med på resan (som man brukar glömma)?
    Sitter och skriver en lista på allt från allergitabletter till sandaler :D

• Linda S

TooBe
    Låter verkligen fantastiskt!
    Ser nu ännu mer( om möjligt) fram emot den 12 juni då vi åker...eller snarare 15 juni då vi gifter oss!
    Nu är du äntligen fru!!!:D

• Linda S

Willow

Vi ska gifta oss i Vegas först, stanna på Mirage i 4 nätter, flyga till San Fran. vara där i några dagar med utflykter mm, hyra bil och bila ner till L.A och solsemstra 1 vecka och sedan någon dag i San Diego. 70-80.000:- går detta på med biljetter, hotell, mat och attraktioner.

Svar på tråden Las Vegas