Las Vegas
Någon som har gift sig i Vegas??
Berätta gärna om det. Vi ska åka dit om tre månader för att bli man och fru.
Någon som har gift sig i Vegas??
Berätta gärna om det. Vi ska åka dit om tre månader för att bli man och fru.
stina27:
Hejsan!
Här har du tråden som jag letade upp till dig :) www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1424630.html
Jag o min fästman ska åka dit 16mars o gifta oss den 19:e :) Det ska bli så kul, sen så har vi festen här hemma i sverige!
Lycka till :)
Hej Stina !
Jag har ingen info om Las Vegas än, men vi ska också dit om ca 3 månader och gifta oss :)
När ska ni åka?
Vi själva åker den 5 Maj och gifter oss den 8 Maj.
Kul att se att vi är fler LV-brudar här på BT:)
Hej Stina, Glam och TooBe!
Jag och min sambo ska också gifta oss i Las Vegas, nämligen 060606! Vi kommer att ha en mindre fest för släkt och vänner då vi kommer hem.
Hur har ni tänkt göra, bara åka dit och leta reda på ett kapell eller bokar ni något i förväg? Vilket hotell ska ni bo på?!
Vill jättegärna höra lite ifrån er då ni är tillbaka! Vi åker den 24 maj till San Fransisco och åker sedan några dagar till Vegas för att gifta oss!
vittguld:
Halloj!!
Kul med fler som ska gifta sig där :)
Vi kommer o vara borta en vecka, så den 25mars kommer vi ha fest för vänner o familj, vi blir ca 100pers.
Vi har allting inbokat, vi ska bo på Luxor, Pyramidhotellet du vet :) hihi...vigseln kommer även vara på hotellet i ett av kapellen,, det är otrligt vacker kapell. Alla våra papper är klara här o även där.
hur ska du göra med klänning?
Ha det bra :)
Hej !
Vi har det mesta klart.
Vi kommer att bo på Treasure Island och kommer att anlita ett kapell som anordnar vår vigsel i Valley of Fire - så det är redan bokat.
Klänning kommer jag att ta med från Sverige som handbagage :)
Vi kommer också att ha våran fest för släkt och vänner när vi kommer hem:)
Hej Glam!
Vi har inget bokat alls än, varken ringar(på gång dock!), kläder eller hotell...tänker att det löser sig men så läser jag här och alla är förberedda år innan det är dags. Börjar bli lite nervös, vill nog ordna en massa snart! :)
Klänning har jag nog tänkt fixa i San Fransisco, litar på att det ska finnas något där, vi blir ju där i nästan två veckor innan vi åker till Vegas. Vill hur som helst inte ha nåt jätte brudklänningsaktigt. Något vitt en enklare klänning. Vill kunna ha den på mig resten av dagen som en vanlig klänning utan massa underkjolar och släp.
Surfar dock runt och spanar så vem vet, det kanske blir att jag tar med mig en klänning från Sverige till slut!
Ska kika in luxors hemsida nu!
Här är förresten en till länk om Las Vegas för oss som ska dit:
www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m1441283.html
Jo! Vi vill gärna inte gifta oss med gud och hela köret utan ha en mer borgerlig vigsel. Visst ska väl det kunna ordna sig!? Ngn som vet?
Vi gifter oss den 16/8- 06 på Mount Charleston overlook i Las Vegas, eller det är v ad vi ha planerat nu, vi har inte bokat än utan gör det när vi fått hotellrum och flygbiljetter. Jag vill ha en fin cermoni utan all kitsch och då blev detta perfekt, finns även andra fina utomhusalternativ.
TooBe
Vi kommer att vara där nästan samtidigt.. Vi är där 1-5 maj. Gifter oss den 4:e.
Vi kanske ses på flygplatsen?
/Stina