• stina27

Las Vegas

Någon som har gift sig i Vegas??

Berätta gärna om det. Vi ska åka dit om tre månader för att bli man och fru.

• Svar på tråden Las Vegas
  • Glam

stina27:
    ÅHHH... va kuuul..*avis*
    När åker ni? hur ser resvägen ut?
    Vi åkte först till danmark-chicago-las vegas...

• Glam

stina27:
    Jag menae vilken tid åker ni? hehe

• stina27

Imorgon åker vi tåg till Sthlm, sover där åker på tisdagmorgon till Arlanda. 10,15 lyfter vi (förhoppningsvis..) Vi mellanlandar i Chicago. Åker därifrån till San Francisco där vi kommer att vara ca en vecka. Därifrån åker vi sen till Las Vegas. Vi är där i fem dagar. Innan vi vänder hemåt igen åker vi till San Diego och är där ca en vecka.

Längtar!!!!

• Linda S

Här kommer lilla jag med :D
    Ska också gifta mig i Las Vegas. V i åker den 12 juni och planerar att gifta oss den 15.
    Stannar i Vegas några dagar, sedan tar vi inrikesflyg till San Fran. där vi hyr bil. Vi kör ner längs kusen och ner till Los Angeles och San Diego för att tillbringa en veckas solsemetser. Sammanlagt 3 veckor.

Har inte läst igenom alla sidorna i denna tråd än men är det någon emr som ska gifta sig runt den tiden dvs 15 juni?

Vet ännu inte vilket kapell vi ska boka
    (det blir bara vi två, inga släktingar) något bra tips någon??

• Glam

stina27:
    va kul.. vill också !!!
    USA var verkligen ett land i min smak :)
    Vi håller på sparar en slant för o åka iväg igen :)

Linda S:
    Va kul, det är verkligen en upplevelse o gifta sig där :) Gud va kul :)

• Linda S

Glam

Så du menar att det är bättre att boka ett kapell här hemmifrån?
    Gjorde ni det?
    Kan man annars bara gå fram till ett kapell man tycker ser fint ut och gå in och säga "hej och hå nu vill jag gifta mig här och nu" utan att boka?

ser verkligen farm emot deta!
    Just dt en fråga till ( om du orkar? ) :)
    Vet du någonstans man kan få håret uppsatt till rimmligt pris? /(Tucker inte 1000:- är rimmligt!) Sminka mig tänkte jag göra själv.

• Too Be  gift nu

stina27
    Vad kul att det är dax för dig nu !!
    Jag får vänta ca 2 veckor innan det är dags för mig att åka:)

LindaS
    Kul med ännu en Vegasbrud !
    Jag lägger till dig i våran lista:

Stina27 - 4maj
    TooBe - 8 maj
    Vittguld - 6 juni
    LindaS - 15 juni
    djezzie - 16 augusti
    Alfar22 - november

Gifta
    Glam - 19 mars

• Too Be  gift nu

LindaS
    När det gäller håruppsättning så kollade jag inte runt så mycket -jag hittade ett företag som sminkar mig och sätter upp håret på mitt hotellrum.
    Dom tog 85$ för bara håruppsättning - ca 660kr, men det borde finnas olika företag med olika prisklasser.

Om man inte vill ha något "speciellt" paket eller gifta sig någon speciell tid så borde det inte vara något problem med att bara gå in någonstans.
    Det enda är väl att det är kö när man kommer dit:)

Vi bokade vårat paket över nätet eftersom vi ska gifta oss ute i nationalparken Valley of Fire.

På dessa sidorna finns lite olika länkar:
    brostugan.hemsida.net/

wedinvegas.com/

• Linda S

TooBe
    Åh vad bra, 660 kr tyckte jag var bra! Ska kolla in länkarna, Tack! :)

Svar på tråden Las Vegas