• stina27

Las Vegas

Någon som har gift sig i Vegas??

Berätta gärna om det. Vi ska åka dit om tre månader för att bli man och fru.

• Svar på tråden Las Vegas
  • Too Be  gift nu

orkidè_bruden2007

Vi kommer att bo på Treasure Island och betalar 1203$ för 6 nätter.

Flyg från Växjö till Arlanda, Arlanda-Chicago och Chicago-Las Vegas kommer att kosta ca 16000kr för oss båda.
    Vi hade kunnat komma undan billigare, men vi ville resa direkt från Växjö och ha en personlig kontakt som man kunde gå ner till på resebyrån.

• Alfa22

Första gången här och letar tips pm Las Vegas. Hej TooBe Vi kommer oxå från Växjö !!

Vi skall gifta oss i Las Vegas i November och bo på Bellagio.

• vittguld

Vi flyger från Sverige till San Fransisco (11000-/pp) Bilar runt lite till LA. Åter SF sen flyger vi SF-Vegas tor med två nätter på hotell (2400-/pp). Där kommer vi att gifta oss!

• vittguld

Hotellet vi kommer att bo på är Luxor!

• Too Be  gift nu

Alfa22
    Välkommen till tråden !
    Kul med en till från Växjö som ska till LV:)

vittguld
    Hur känns det för dig nu?
    Nu är det ungefär 6 veckor kvar för mig och det börjar bli liiite pirrigt nu - har en nedräknare på min hemsida så varje dag man går in där så ser man hur det närmar sig :)
    Hoppas att Glam kommer hem snart och berättar allt - är jättenyfiken !!

• Nightingale

Sverige-SF för 11.000?????????????????
    Vi flög sverige sf för 3.500 per person!!! tur och retur!!!

Vi ska förlova oss i LV och bo på Cesars Palace! Därför tittar jag in i denna tråd!

• vittguld

TooBee: Japp, nu är det inte långt kvar, nio veckor igår för oss tills vi åker till SF! Ska bli så otroligt spännande och roligt. I början av nästa vecka blir det hämtning av rngar hos ALennart i Västerås. Hur känns det själv TooBee?! :)

Nightingale: 5500 pp tor. 3500 var väldigt billigt. Vilken månad flög ni då? Samma resa som jag bokade i januari kostar nu drygt 6500 kr pp just nu och då är Icelandair som vi flyger med helt klart billigast. Vill man flyga med British airways mfl så går det runt 7000 pp Tror att vi åker i början av högsäsong, känns ok pris!

• Too Be  gift nu

vittguld
    Som sagt så börjar det bli lite pirrigt nu.
    Har hela tiden haft koll på allt och fixat dom olika bitarna utan problem.
    Men bara dom sista dagarna så har jag börjat tänka att det kanske är något som jag har glömt:)
    Kan tänka mig att jag knaprar naglar när det bara är någon vecka kvar:)

• Willow

Jag och min kille har börjat prata om att vi ska gifta oss. Har kollat in lite priser och lokaler osv här i västerås, men det är såååå lockade att åka till vegas o gifta sig för att sedan skicka fina svart vita bilder på oss i bröllopskläder till folk där det står att vi gift oss. Sen när man kommer hem kan man ha en liten enklare fest med buffe istället för 3-rätters. Vart ännu mer sugen på det när jag såg att man kunde ta helikopter till Grand Canyon och gifta sig där. Hittade en svensk sida, verkar lite dyrt bara, nån som har erfarenhet av dom eller vet om man kan få det billigare om man bokar med nåt företag i Usa?
    www.arenaevent.se/brollopsexempel.html

• Nightingale

vittguld: Vi flög i september! Med Northwestern Airlines/KLM

Svar på tråden Las Vegas