Las Vegas
Någon som har gift sig i Vegas??
Berätta gärna om det. Vi ska åka dit om tre månader för att bli man och fru.
Någon som har gift sig i Vegas??
Berätta gärna om det. Vi ska åka dit om tre månader för att bli man och fru.
Ja, det kanske man kan använda sig av:)
Jag har i alla fall räknat med drick till dom viktiga bitarna som dom som hjälper oss med bröllopet och ställen som man kommer att vara på flera gånger:)
Har du förresten några bilder som du kommer att lägga ut?
Glam!
Vilken typ av personbevis ska man ha med sig? Jag skulle beställa nu, men det fanns många att välja mellan, men jag tyckte inte att ngn passade in. Speciellt inte "för skilsmässa" ;)
/Stina
stina27
Om du är inne på personbevissidan, scrolla så du kommer längst ner.
Där står det:
Utdrag om folkbokföringsuppgifter - engelsk text
Ersätter samtliga personbevis med svensk text oavsett ändamål
Jag antar att det är det som ska användas eftersom det var det enda med engelsk text:)
Tack Toobe, nu är det beställt och klart
Hur går det för er med planeringen? Jag känner att det är nära nu. Om tre veckor är vi i Kalifornien på väg till Vegas. Det börjar verkligen pirra i magen nu....
Jo, det känns lite här också nu:)
Planeringen är klar - ska bara fixa naglar, färga ögonfransar, ta en sista provning med brudkänningen och växla valuta så är vi klara.
Hur går det själva ?
Vilket datum åker ni nu ?
Jo, det mesta är nog klart. Vi åker den 25 april till San Francisco för att sedan åka vidare till Vegas den 1 maj. Vi gifter oss den 4 maj. Den 5e åker vi vidare till San Diego och är kvar där till den 11 maj.
Det är så spännande, så mycket att se fram emot. Jag drömmer nästan varje natt att vi är där.
Åker ni direkt till Vegas eller ska ni se ngt mer på resan?
Vi åker bara till Vegas - kunde inte ta så lång semester så det blir bara en vecka vi är där - men det ska verkligen bli jättekul !!
När ni åker till San diego så kommer vi :)
Har alla här bestämt vilket chapel ni ska gifta er i?
Vi kommer nog att bestämma när vi kommer dit, men jag sitter nu och surfar på olika chapels. Det är svårt att bestämma sig här hemma tycker jag.
Ja, eftersom vi gifter oss ute i Valley of Fire så har vi bokat allt med ett kapell.
Har en "weddingcoordinator" där som ordnar med alla detaljer åt mig:)