Las Vegas
Någon som har gift sig i Vegas??
Berätta gärna om det. Vi ska åka dit om tre månader för att bli man och fru.
Någon som har gift sig i Vegas??
Berätta gärna om det. Vi ska åka dit om tre månader för att bli man och fru.
Ni som gift er eller redan beställt resa, hotell, kapell mm. hur mycket går allt på?
Och hur länge stannar/stannade ni i så fall?
Blev bara så nyfiken...
Om man nu redan är gift, får man gifta sig igen i las vegas. Skulle vara så cooolt.
Willow
Vi ska gifta oss i Vegas först, stanna på Mirage i 4 nätter, flyga till San Fran. vara där i några dagar med utflykter mm, hyra bil och bila ner till L.A och solsemstra 1 vecka och sedan någon dag i San Diego. 70-80.000:- går detta på med biljetter, hotell, mat och attraktioner.
Hej!
Jag ansluter mig till Las Vegas-brudarna :) Vi ska gifta oss i augusti (25/26) och har bokat resa för oss fyra (två småbarn), våra föräldrar och syskon. Vi håller på för fullt att leta hotell, det är alltid svårt att veta när man bokar online. För oss är det viktigaste att det finns ett fint poolområde och gym, det är ju 40 grader i augusti, och våra barn är så små att de kan roas av det mesta :) (Vi har varit i LV förut och bodde då på NewYork New York, men där var poolen väldigt tråkig.)
TooBe:
grattis grattis :) gud va kuuul :)
Du får berätta allt sen när ni e hemma :)
Willow&jessisphere:
Välkomna :)
Jag hittade en bra sajt om vad man ska tänka på när man bokar chapel: www.littlechapel.com/3905.asp&ReturnURL=www.littlechapel.com/LasVegasWeddingChapel.asp&ReturnData=
Vi letar vidare...
Willow, vi har bokat flyg tor San Francisco, 11000 för två. Hotell och flyg, SF-Vegas tre nätter gick på 5500 kr för oss två. Vi kommer bo på Aladdin.
Vi har bokat www.aspecialmemory.com/ Vi betalar runt 280 dollar för vårt paket, gifter oss vid lilla lusthuset, limouisine plus att vi får en dvd film på vigseln.
Varför åker alla till San francisco är nåt nåt speciellt där?
Tror ni 50 000 skulle räcka, åker då bara till Las Vegas?`
Skulle vara trevligt om man kunde komma undan med mindre
Hejsan !
Nu är vi hemma i Sverige igen som man och hustru:)
Är helt slut efter den långa flygresan, men får vänta med att gå och lägga mig så jag kommer in i rätt tid:)
Har lagt upp lite bilder från bröllopet om någon vill kika på dom (får se om dom kommer in här bara) :
vovve.info/zebochozzy/Bilder/br%F6llop1.jpg
vovve.info/zebochozzy/Bilder/br%F6llop10.jpg
vovve.info/zebochozzy/Bilder/br%F6llop15.jpg
vovve.info/zebochozzy/Bilder/br%F6llop2.jpg
vovve.info/zebochozzy/Bilder/br%F6llop21.jpg
vovve.info/zebochozzy/Bilder/br%F6llop6.jpg
vovve.info/zebochozzy/Bilder/br%F6llop16.jpg
vovve.info/zebochozzy/Bilder/br%F6llop18.jpg
vovve.info/zebochozzy/Bilder/br%F6llop5.jpg
vovve.info/zebochozzy/Bilder/br%F6llop12.jpg
vovve.info/zebochozzy/Bilder/br%F6llop22.jpg
vovve.info/zebochozzy/Bilder/br%F6llop23.jpg
vovve.info/zebochozzy/Bilder/br%F6llop7.jpg
vovve.info/zebochozzy/Bilder/br%F6llop13.jpg
vovve.info/zebochozzy/Bilder/br%F6llop11.jpg
vovve.info/zebochozzy/Bilder/br%F6llop17.jpg
vovve.info/zebochozzy/Bilder/br%F6llop8.jpg
vovve.info/zebochozzy/Bilder/br%F6llop4.jpg
vovve.info/zebochozzy/Bilder/br%F6llop20.jpg
vovve.info/zebochozzy/Bilder/br%F6llop24.jpg
vovve.info/zebochozzy/Bilder/br%F6llop14.jpg
vovve.info/zebochozzy/Bilder/br%F6llop19.jpg
vovve.info/zebochozzy/Bilder/br%F6llop3.jpg
Lite konstigt blev det, men skriv bara bröllop istället för det konstiga i mitten:)
hej tack för ditt svar to bee, jag flyttar över hit, vad härligt med alla som verkar ha bra erfarenhet av vegas, har idag bokat hotell, sambon ville bo på ny ny och jag fick bestämma chapel, det blev på mgm grand, wedding coordinatorn sa att då var det bara att gå över brooklyn bridge..... vilken stad tror man blir helt såld.har du ngr bra tips på shower och bra restaurangen utbudet är ju enormt... vore tacksam för svar, flåt för det långa inlägget, sååå skönt att äntligen få tjalla lite..
ToBee...rackarns vad fina ni var!! Å vad roligt det verkar ha varit att ha "picknick" ute bland bergen! 1½ v tills vi åker nu! De sista bilderna då ni står på klippan är ju bara såååå fina!!!
Willow, vet inte om det är något speciellt med San Francisco, var vårat mål med resan först, för att hälsa på en kompis. Sen då vi ändå var i krokarna slog vi till att fara till Las Vegas och gifta oss också! :)
TooBe:
Välkommen tillbaka!!!
Gick hemresan bra? Ingen krångel som vi hade när vi åkte hem.. det var en riktig mardröm må ja säga!!
Jag kan inte se bilderna även fast jag skriver bröllop.. hm.. vill ju seee!!!
pradagirl:
Hej o välkommen :)
Vittguld
Tackar så mycket !
Det var helt underbart i Valley of Fire - färgerna var enorma !
Glam
Resan hem gick bra - inga problem, bara 4 timmars väntan på Arlanda innan flyget till Växjö gick :)
Gå in på vår hemsida och kika därigenom så kanske du kan se bilderna:
marcus.annelie.dinstudio.se/text_layout_2_T8_R4.htm