• Popis

nä! Nu slutar jag!

Jag slutade för två veckor sedan och det känns som en lättnad. Jag har inte känt nån förändring än men min läkare sa att det skulle ta upp till två månader. Jag längtar efter sexlusten som har varit helt borta i 7 år. Vi kör med gummi tills efter bröllopet. :D

• Popis

Det är så skönt att höra att det med tiden blivit bra för de flesta. Jag har nu varit utan i två veckor. Det enda jag har märkt hittis fast jag vet inte om det beror på pillerna men jag känner mig mindre hungrig. Jag kan gå nästan en hel dag untan att känna hunger, när man börjar närma sig 12 och det är unchtid blir jag alltid lika förvånad. Förr då började jag bli hungrig en timme innan lunch och satt bara å vondades den sista timmen.

Andra saker jag hoppas väldigt mycket på är att sexlusten ska komma tillbaka. Den har jag längtat efter sedan den försvann för 9 år sen

Hoppas bara min kropp hinner repa sig till bröllopet då vi ska starta babyproduktionen :D

• Popis

Skönt att höra allas reaktioner.. jag känner mig mer säker på mitt beslut nu. Tack alla för att ni delar med er av era erfarenheter.

• Popis

Jag åt Yasmin men det var bara 2 veckor sen jag slutade... jag återkommer.

• Popis

Oddansfru : jag hade ätit yasmin i 5 år. Det enda jag har märkt är att jag är mindre hungrig vet inte om det beror på att jag slutat. Jag har också fått två finnar men det fick jag ibland med piller också så det vet jag inte heller om det beror på att jag slutat. Min mens har inte kommit igång änn men jag hoppas att sexsuget kommer tillbaka, det ser jag mest fram emot. Men i övrigt så känns det som en lättnad att ha slutat, nu får jag veta vem jag egenligen är? Hihi..

• Popis

Nu har jag märkt lite mer...

min sexlust har kommit tillbaka waaoo vilken skillnad. Kommer aldrig aldrig att börja igen. En annan sak jag märkt är att mina bröstvårtor blivit 3 storlekar större och ömmar lite. hihi men det gör inte så mycket.

Jag blir bara mer och mer nöjd med mitt beslut.

Svar på tråden nä! Nu slutar jag!