Nu har jag vart utan piller rätt länge..är kass på räkning så jag vet inte om det rör sej om en månad eller två :)
Jag tycker inte att jag märker nån positiv skillnad, direkt. Kanske är jag lite gladare och mindre känslig.
Däremot märker jag negativa förändringar! Jag har fått fetare hy. Från att ha varit en riktig torris i ansiktet är jag nu snudd på flottig. Inte kul! Finnar har ploppat upp i hårbotten och hårfästet och på ryggen! Blir galen! Har inte vart finnig på 1000 år ju!
Mens har jag inte fått än heller! Inte så kul att ha med bindor överallt, i fall om.
Dessutom har sexlivet börjat suga! Inte för att nån har tappat lusten. Är lika k*t som vanligt. Men gubben är less på kondomerna. Tycker det är jobbigt att behöva hämta en så fort han e pilsk. Dessutom säger han att han inte känner lika mycket med gummi på. Och det kan jag ju hålla med om, det blir lite slibbigt. Och jag saknar att kunna få ett ligg när man vill, utan att behöva dra på nåt.. Suck!
Men det var mitt eget val att sluta, så jag får väl skylla mej själv :) Men jag tänker absolut inte börja pånytt. Får väl försöka komma på en lösning till alla små problem...