• 79aras

sommaren -06 - Göteborg m. omnejd

Hej
    ska gifta mig i Juli 2006 och bor strax söder om Gbg. Har precis börjat planera och inbjudningarna ska ut.
    Skulle vara kul och bolla ideer med några i samma område som också ska gita sig till sommaren.
    Kram

• Svar på tråden sommaren -06 - Göteborg m. omnejd
  • 79aras

Midsommarbröllop - underbart.
    Då frieriet kom nu på nyårsafton blev det lite lurigt med datum då jag inte ville vänta till nästa sommar =)
    29 juli e det som gäller. Inbjudningarna ska ut på alla hjärtans dag. Det är hemligt förutom för närmsta familjen.
    Var ska ni gifta er nånstans?

• 79aras

Vi gifter oss i Råda kyrka.

Det börjar bli pirr i magen nu när inbjudningarna ska ut..
    Har varit så nära att försäga mig många gånger

• 79aras

Hallå alla sommarbrudar!!!

Några fler som gifter sig sommaren -06 och är i startgroparna??

Vi åker till fjällen en vecka nu, har stora förhoppningar om att denna tråden ska komma igång =)

• 79aras

Hej på er alla!!

Va kul att vi e ett gäng nu.Det är alltid kul och bolla ideer.
    Nu när våra inbjudningar är ute kan jag i.o.f.s pata lite mer...men så som jag går på och tänker bröllop hela tiden behöver jag nog bolla med likasinnade =)

Pinkdiamond: Såg att ni också skickade ut era inbjudningar till alla hjärtans dag. Funkade det?? Det var våran tanke också men korten har trillat in lite då och då hos bekanta fram till idag.

Mugglesfan: Vi gifter oss 15.00. Vad lustigt.. Har ni tänkt pynta kyrkan något (blommor)? Får man det?

Tejemark: Mölnlyckes hembyggdsgård är det samma som solsten? Där ska vi vara efter vigseln.

Oj vad långt det blev - kul att tråden kom igång.

• 79aras

Hur gör man för å få in smileygubbarna i texten?
    har lurat länge..

• 79aras

tack det funka!! men om jag vill ha en flirtgubbe till ex. hur gör jag då :)

• 79aras

E du så pysslig å påtar ihop egna?
    Önska jag kunde. Har inget sinne för sådant alls. Skulle aldrig kunna tänka ut hur jag vill ha något om jag inte sett någon mall. Dålig fantasi helt enkelt.

Vi körde en serie från caligraphen, så att inbjudningar, kyrkoprogram, festprogram och tackkort matchar. Har beställt rätt mycket annat därifrån också och kör då samma symbol (två hjärtan) som tema.

Förutom inbjudningarna hur långt har ni andra kommit?
    Jag har köpt brudklänning och tärnklänningar. det jag har beställt från caligraphen har inte kommit ännu (ska bli spännande)

Hade varit kul och höra hur ni tänker angående brudklänning. jag är supernöjd med min men hade jag inte haft en budget så råkade jag tyvärr prova en alldeles för dyr klänning (som nu dessutom var omslag på Amelia bröllop, då hade det blivit den.....

Svar på tråden sommaren -06 - Göteborg m. omnejd