Forts: ~~Min viktdagbok~~ 86,2 kg - 64 kg
CCC, ja jag har pratat allvar med honom. Tyvärr var det nog under onyktra förhållanden.. (DÅ man inte bör låta frustrationerna komma fram. )
De gånger har han sagt i stil: "men nog kan vi förlova oss eller gifta oss om du vill det.." VILKEN kvinna vill höra något sånt??
Tråkigt med din syster och sina bröllopsdrömmar.. Min karl är iaf inte HELT mot det.. Tror jag..
Duktigt av dig inte att falla för frestelsen när sötsuget sattit till!!
Brudklänningsprovning (finns det ordet??) borde inspirera och motivera!! Själv skulle jag vilja gifta mig i en mörkgrön klänning och inte i vitt (även om det är SÅ emot min mors önskan och även om det kanske ALDRIG sker..).
Jag längtar oxå efter våren. Idag kändes den nära. Solsken, blå himmel och bara -5 grader! UNDERBART!!! Var ut och spatserade med hunden tills det var dags att gå till jobbet. Väl där var jag ute med barnen hela dan. Skönt!
Det där kvällsuget.. tja, jag tror att jag är närmare småhungrig än något annat. En smörgås, frukt eller liknande vore bra då och det brukar jag oxå äta då. Men det är efter den.. som hornen i pannan växer ut.
Vad gör ni till helgen flickor (och ev pojkar)???