Unga brudar?
Undrar vilka åldrar alla är i, och om det finns någon som mig? Jag är 22år. Skulle vara kul att prata med någon annan ung brud!
Undrar vilka åldrar alla är i, och om det finns någon som mig? Jag är 22år. Skulle vara kul att prata med någon annan ung brud!
Sanasol! Ja du säg det! Vist vi har pratat om det. Just nu är det så mkt annat som har gått i mellan så vi ha inte pratat om det på länge.
Diddes sambo
Det kommer nog ska du se! :D
Sanasol:
Hej tjejen!
Jo då, det går framåt. Jag har inte tjatat så mkt om ringar, kyrkor och festlokaler så det går bra :D
Jag letar vidare efter saker, typ klänning, buketter, slöja, skor och festlokal*s* Nej, men allvarligt så finns det ju en massa tid kvar även om jag har förstått att det datum vi vill ha kommer vara populärt med tanke på sifferkombin.
Hur går det själv?
Kram/A
lightfish
Är det 070707 för er del med?
Jag tror verkligen att det blir populärt, så snart vi bestämde oss så skyndade vi att boka just p g a detta! Sen så har vi ju valt Frösö kyrka, som är poppis så då går ju lokaler och fotografer också åt... så så långt har vi kommit! Men där står det rätt stilla, ska kolla på två alternativa lokaler men det lutar mest åt den restaurang vi bokat... den är underbart fin!! :D
är "vi" verkligen så unga? Jag var 23 o maken 24 när vi gifte oss 2003... hoppsan, jag tänkte inte ens på att vi var unga? Har ni fått höra något från andra om att det är för tidigt, eller hur har reaktionerna varit?
Hej. här är en ung brud till. Kommer va 18 när jag gifter mig nästa år :D
lill
vi kommer nästa år när vi gifter oss vara 23 och 24. Jag fick världens diktator avhyvling av min mor. Men mina vänner har inte sagt något om att vi skulle vara för unga.
Hoppas bara att min mor ger med sig. Just nu byter hon samtalsämne så fort ordet bröllop dyker upp.
Jag kommer fylla 19 två veckor efter bröllopetoch min m2b kommer vara 22, mina föräldrar har inte sagt så mycket utan hjälper till med allt, men hans föräldrar är inte lika glada och tycker att det är det mest korkade min blivande gjort som friade till mig, men men vi är lyckliga ändå :D
Hej!
Jag är 20 och min blivande 21. Släkten blev väl förvånad, men det känns rätt. Ska bli underbart!
Vi är båda 18 år nu, men vi ska gifta oss 2008, då är jag precis fyllda 20 och han 20 ½ typ..hehe
Yngst hittils ser jag...:D