Hur vet man om killen är intresserad?
Jag tror han kan gilla dej men är sammt osäker.Det beror lite på hur han är som kille med.
Har träffat både bra och dåliga killar och en som var precis som du nämde fast vi stod varandra inte lika nära bara ungådes med samma personer och så. Och jag gillar han fortfarande men försöker glöma han. Det dumma vara att jag gjorde något med honom från förasta början nästan. Och vi sågs och var själva och all ting. Nu är det tredje gången han sluta höra av sig.
Men men kan förstå din rädsla men ni står närmre så vänskapen kommer säkert att hålla bättre än att vara olyckligt kär.
Men jag tor det är svårt ändå för andra att säga som ej känner honom. För att det beror lite på som sagt vad det är för kille, hur han är i sättet och så vidare. Men tycker du ska kanska jag var inte lika nära denna killen jag nämde som du är den du menar så ni kommer nog hålla starkt ändå för er vänskap är stark och ni gillar varandra redan som bra vänner så go for it... lycka till som sagt som hon ovan sa att du kan bara få ett ja eller nej.