26 år och singel?!
Mitt råd: VAR INTE RÄDD FÖR LIVET!
Ibland måste man våga tro att det finns en mening med saker och ting. Om du bestämmer dig för att vara singel, så kommer du kanske upptäcka delar av dig själv som du inte vågat testa än. Det är underbart! Att sedan hitta någon att dela sitt liv med. Det bara händer. Det är liksom en menig med att du träffar den personen just då.
Jag älskade mitt ex massor. Men där var det jag som inte hade lust. Jag tände inte på honom. Han var mer som min lillebror eller barn än min man tillslut. Spelade ingen roll att han var en skicklig älskare som försökte. Det funkade inte bara.
Man kan älska massor av människor och känna sig trygg i deras närhet. Men att välja att leva tillsammans med personen och gifta sig, det är något annat. Du kan älska en kossa som är din egen, du blir ändå inte upphetsad av den. Älskar du dig själv förresten? Njuter du av att du är du?
Det inte rätt att hålla fast vid någon heller som du inte älskar innerligt och vill gifta dig med. Din sambo har också rätt att få gifta sig med en person som älskar honom som han är, precis som du.
Det låter inte som du skulle gifta dig just nu iallafall och bli lycklig med honom.
Lycka till och våga tro lite mer på livet och dig själv