Inlägg från: Poker 4 Life |Visa alla inlägg
  • Poker 4 Life

hur ofta...?

Håller med Glädjebruden! Oavsett om man har sex en gång i månaden eller 4 gånger i veckan är det "normalt" om båda trivs med det! Har man mycket runt omkring sig som t.ex. skola, jobb, barn försvinner ibland tyvärr lite av den där spontaniteten, men därmed inte sagt att man inte kan hitta den! Till exempel kan man laga en lite "lyxig" middag om man slutar tidigare än honom på jobbet, eller varför inte på en ledig dag? Kanske även servera lite läckert i sexiga underkläder eller så Eller varför inte mysa till sovrummet lite, med en massa ljus och blomblad osv? Eller ordna ett mysigt skumbad med skumpa?

Vad jag vill ha sagt är bara att man kan bryta slentrianen lite ibland, lite spontant, så man inte alltid lever efter "vi gör det på lördag". Det funkade för oss!

Har dock haft ett förhållande en gång där jag ville ha ex oftare än vad han ville... Det var jobbigt däremot. Dock var det inte därför det tog slut

• Poker 4 Life

Carma, du måste tänka på någon annan "poker" ;) Jag är nyreggad här! Men jag och min sambo älskar också väldigt mycket *ler*

Svar på tråden hur ofta...?