Nightingale
Slutade du läsa inlägget efter den meningen eller????
Detta skrev jag:
"Missförstå mig inte nu, klart att det går ut över livet och tiden tillsammans på alla sätt och vis men uppskattning, sexuella inviter för att hålla lågan uppe och anbbisar osv hinner man faktiskt med om man verkligen vill, om man anstränger sig lite... Sedan får man självklart se till att planera in ledig tid tillsammans som ni gjorde nu för att kunna umgås och ha mer tid för sex å varandra...."
Ett ex. är tex att skicka sms eller lämna små lappar till varandra osv osv... Små inviter för att hålla lågan uppe... Sådant betyder ofta lika mkt som själva sexet och kanske tom ännu mer om man har lite tid för sex och varandra pga sina scheman. Jag pratar om att spontanitet och intimitet och de bitarna är lika viktiga som själva sexakten, speciellt om man har brist på tid.
Om man bara räknar helseriösa timmeslånga sexakter som sex, ja då kan jag förstå att man kanske aldrig har tid för varandra om man har olika scheman men usch vilket trist sett att se på saken... Om man inte har mer fantasi än så får man nog skylla sig själv att sexlivet är vad det är...
Allt går om man bara vill...
Sedan måste man självklart börja prioritera och planera för att få lite mer "kvalitetstid" för varandra, så som TS och hennes sambo gjorde efter de pratat ut....
Allt handlar om vilken inställning man har..!
PS Du kan inte somna om ifall han väcker dig för sex, nej man har han problem att somna om ifall du väcker honom istället då?.. ;) DS