Inlägg från: Nightingale |Visa alla inlägg
  • Nightingale

hur ofta...?

" vad har olika scheman med saken att göra?"

Jag jobbar dagtid, till kl fem, sambon börjar halv fem och jobbar till 03!!!
    Kom inte här och säg att det INTE skulle påverka vårt sexliv!

Vi får till det på helgerna, men jag klagar inte! Det är super varje gång!
    Skulle gärna vilja oftare men NÄR skulle det hända då?? Jag sover ju när han kommer hem, och skulle han väcka mig för att ha sex, visst skulle jag gå med på det, men jag skulle inte somna om (har sömnproblem) och bli JÄTTETRÖTT på jobbet.

Hm... blir liiiite irriteriad när jag hör att scheman inte spelar någon roll..

• Nightingale

Pickolina

Väcka honom?? Jag jobbar 7-17, han jobbar 16,30-03?

Då skulle jag alltså väcka honom vid sex då för att ha sex?? Innan jag går till jobbet? Det skulle aldrig fungera, min sambo är det mest morgontrötta som finns i denna värld. Jag försökte förföra honom häromdagen när vi var lediga, kl 11. Men det gick INTE han fattade knappt vart han var, så trött var han, även fast halva dagen gått (enligt mig, som är morgonpigg).
    Visst har vi haft sex mitt i natten, när han kommit hem, men då får han somna nöjd medans jag får vara trött i flera dagar efteråt! Hade jag inte haft svårt att somna om hade vi haft sex varenda natt, jag lovar . Men det fungerar tyvärr inte...

Vi vet att vi har ett torftigt sexliv pga våra arbetstider, och båda vill mer, men det GÅR ju inte!!
    Jag ska börja plugga till hösten och sambon söker nya jobb, så vi ser ändå detta som något tillfälligt.

• Nightingale

ninoncia

håller med dig, att vara trött en HEL dag på jobbet, för att ha 15 min sex, det funkar kanske ibland, men i mitt fall kan det resultera i ett misstag = anmälan = avstängning och gah, vad vet jag.

(sjuksköterska på akuten)

• Nightingale

pickolina

Ja precis, vi är jättelyckliga i det vi har och det är vi båda överens om! Jag har stark sexdrift, men så länge jag ser en förbättring i framtiden så kan jag ta att det är torftigt i en period!

Huvudsaken är ju att man VILL ha sex, sen att det inte går är en annan sak. Det vore värre om vi Kunde ha sex men inte ville

• Nightingale

confetti

vad hemskt, jisses vad ledsen jag skulle blivit om min sambo sade så till mig... Har ni pratat om detta nu efter grälet?

Han kanske bara sa så i ilskan? Annars måste ni ju prata om det och mötas på halva vägen.

Kram

Svar på tråden hur ofta...?