Inlägg från: utvandraren |Visa alla inlägg
  • utvandraren

hur ofta...?

Undrar bara om alla har det så fantastiskt under täcket som jag tror..?
    I mitt liv finns det aldrig tid.. Han har så mkt att göra och jobbar ofta sent. Tycker det är super trist när att intimiteten blivit nedprioriterad så till den milda grad. Vi har ett bra samliv när vi väl får timingen till att funka, men det blir inte ofta... _högst_ en gång/v och då är förväntningarna stora, vill jag lova. Vill ju att det ska ske spontant! Suck!
    Är det någon som känner igen sig?
    Tycker det är en viktig ingridiens, så jag blir deppig av att det är en issue.
    Dubbel suck! Snälla dela med er med era tankar om detta! Mvh K

• Svar på tråden hur ofta...?
  • utvandraren

Ok, 1ggn/v var nog att skryta på oss. snarare 2-3ggr/månad. Men det som är tirst är liksom att det blir "Jaha, då har vi ledigt och nu var det länge sen, då har vi 6" alltså ingen spontanitet och romans. Vi har det jättebra ihop annars men jag saknar att känna mig åtrådd. Om ni förstår!? Sedan har vi ju perioder som alla andra med antingen 6 stopp eller massa 6, men så fort vi trillar ur tempot så dör det liksom.... Kanske jag ska skaffa raffsett...

• utvandraren

hej alla! Nu har jag och m2b pratat lite om detta... vi har eg kommit fram till at det inte är engagement eller lust det går på, vi har helt enkelt lite olik schema! Nu har vi haft ledigt tillsammans och tagit oss tid till att älska. Han är såååå söt och charmerande! Hoppas att det håller i sig, han var helt enig i att det var förfärligt att jag gått runt och kännt mig försmådd och oatraktiv! Håll tummarna för mig...

• Meddelande borttaget
  • utvandraren

hmm... mitt sista inlägg hamnade i filtret! Undrar varför? Orkar inte skriva om det så jag hoppas att det dyker upp!

Svar på tråden hur ofta...?