hur ofta...?
ninonica
Förstår..så kan det vara ibland... I mina förhållanden har sex alltid varit den viktigaste ingridiensen men så har de ju inte hållt heller.. *s*
Jag har en väldigt stark sexdrift men pga en långvarig depression så har det varit lite "si och så" med det...så jag förstår, man är inte alltid på topp och det är ju OK... Så länge man är nöjd med det man har så är ju allt bara bra. Det är ju om man är missnöjd man måste försöka ändra på situationen och inte bara acceptera läget som det är...
Sedan tror jag dock att många (lång ifrån alla) lätt faller i rutin och slentrian när det gäller just sex och intimitet och om de ansträngde sig och jobbade på det så skulle nog både förhållandet och individen vara lyckligare... Det är min tro men allt är ju relativt med tanke på att sex och intimitet är olika viktigt för olika människor osv... En del kanske inte ens gillar sex, en del älskar det och vill ha det jämt, en del älskar det men vill inte ha det jämt, en del vill ha romantik, en del vill ha en blandning och en del vill bara ha spänning osv osv... Det viktigaste är ju att man är lycklig i det man själv har. :D