Inlägg från: utvandraren |Visa alla inlägg
  • utvandraren

Hur förbereder ni er inför beach 2006?

Hej, hej! Jag har råkat slå vad med min m2b att jag sista helgen i maj ska ha modellkropp... Ops!! Såg på victoria secret showen och trsslade in mig! Blir 5000kr fattigare om jag inte klarar det! Och han tycker att det e en Winn/winn situation!
    Så det blir Southbeach och träning!! Har ganska goda förutsättningar, ska kanske tilläggas. Blir kul att se om disiplinen håller!

• utvandraren

JAKF
    Det blir jogging och styrka. Klättrar en del oxå, så det ska jag prova att göra mera!
    Southbeach är en diet som är utvecklad av en hjärtläkare från Kalifonien. Går iprincip ut på 3 faser där men i den 1a inte alls äter kolhydrater. Kolhydratera gör att vi binder fett i kroppen, så utan dem rasar det av. I fas 2 tar man inn nyttiga kolhydrater igen(grovbröd, frukt m) och i fas 3 ännu mer kolhydrater men i balanserad mängd. i fas 1 tappar man mest, fas2 långsammare, och i 3an behåller man trivselvikten. Finns egen tråd för detta om du e intresserad. Annars kan du googla för info. Jag går rätt på fas 2 eftersom jag inte vill gå ned så mkt, bara bli fastare!

Svar på tråden Hur förbereder ni er inför beach 2006?