• luv

Bröllopstårta

Jag har kollat med jerkstrands konditori på trollhättevägen och de har "vanliga" tårtor som man kan beställa och låna ställning. Har tänkt beställa deras franska tårta som är en hallonmoussetårta. Den skulle inte kosta mer än typ 25-kronor biten! Jättebilligt!

Bakelser vet jag inte!

Sedan har Svarta katten också tårtor med ställning tror de kostar 27 kr biten. De hade inga moussetårtor, vilket vi gärna vill ha.

• luv

"The"

Jag räknar med att man behöver en bit/person. Vissa tar ju mer och vissa mindre, men det är vad vi räknar med.

Tack för tipset med rollsbo bagar´n. Det ska jag kolla upp!

• luv

the: Återkommer med info om rollsbobagar´n. Har ej hunnit(glömt )

• luv

Har fortfarande inte kollat upp Rollsbobagar´n, men har varit inne igen på jerkstrands i kungälv, och idag köpte vi den tårtan vi funderat på att köpa: Fransk tårta. Innehållande jordgubbsmousse, vanlig sockerkaksbotten samt chokladsockerkaksbotten. Den var dundergod!!!

Vet ni vilket pris per bit den ska kosta????

under 15 kr biten!!! 145 kr för en tårta på 9 bitar!

Vi har nog bestämt oss

• luv

Nej, ställningen får man låna!!!

De har verkligen varit supertrevliga när jag varit där och pratat med dem! När jag köpte tårtan igår så tyckte de att det var så lite jordgubbar på toppen jämfört med vad det brukar vara så de drog av 45 kronor!!! Man blir liksom bara glad

Svar på tråden Bröllopstårta