• 03062006

South beach metoden

Finns det fler som kör south beach metoden.
    Började i Januari efter jag fött min lilla dotter
    har nu gått ner 25kg sen dess.

vill gå ner ännu mer innan mitt bröllop i juni

Vore kul att höra om det fanns fler som man kan byta lite recept med eller bara peppa varandra.

• Svar på tråden South beach metoden
  • morsian-brud

va e det f metod, aldrig hört...

• 03062006

gi metod
    jätte bra rekommenderar verkligen den

• morsian-brud

ja..hittade mer info via google..jag gör me gi..men inte så hård..men tänker p det när man handlar..mörkare, råare...det blir godare me!

• 03062006

jag e inne fortfarande i fas 1 ,
    i south beach så e det då 3 faser,
    men jag kör nu sten hårt på fas 1 och då e det inte något bröd inget ris ingen pasta ja absolut inga kolhydrater.

tänkte köra fas 1 i drygt 1 månad till tror jag, det beror på hur mycket jag då har gått ner men sen om jag e nöjd då får jag gå över på fas 2 och den e lite mildare.

hur går det då för dig med gi???

• morsian-brud

sådär..
    Jag väljer dinkel varianter av så mkt som möjligt!det finns dinkelris (köpte det f ica nån gång) jätte gott!märken e dinkelboden, dinkelris, bauländer spelz..kostade typ som vanlig! Jag har köpt quorn "köttfärs", med det var jag besviken..men file e JÄTTE gott! Jag har oxå dinkelpasta, svart..men det blev mörk grönt när man kokade :(

tyvärr e allt som e hälsovänligt e för dyrt!fattig student har inte råd..

• utvandraren

03062006
    Jag vill bli med! Har kört south-b förut...
    Ska börja igen inför beach 2006
    Har du smarriga recept i fas 1?

• 03062006

Jag äter mest vanlig kött, fisk, kyckling men jag äter inga kolhydrater till utan har sallad, broccoli eller liknande till,
    både till lunch och middag blandar jag lite hur som helst

på morgonen äter jag ägg eller omelett.
    mellanmål äter jag en bit ost eller lite gurka

lycka till

• 03062006

glömde tillägga att detta verkligen fungerar för jag har gått ner sen i januari 30 kg, visserligen var det mycket vatten efter min graviditet men änndå så har det gått suveränt bra och jag har mått jätte bra.

lycka till

• Tullia

Jag kör också SB. Gick ner 12 kg på 2,5 månad, sedan ville jag kolla att det verkligen fungerade i längden så man inte ploppade upp i vikt igen. Nu har jag "stått stilla" i vikt i snart ett år!! Fantastisk känsla av att bara tappa kilon när man har många att gå ner! Jag är nästan vid min trivselvikt, ska göra ett litet ryck inför bröllopet :)

• Tullia

Ska också tillägga att jag faktiskt aldrig mått bättre!

Svar på tråden South beach metoden