• 03062006

South beach metoden

Finns det fler som kör south beach metoden.
    Började i Januari efter jag fött min lilla dotter
    har nu gått ner 25kg sen dess.

vill gå ner ännu mer innan mitt bröllop i juni

Vore kul att höra om det fanns fler som man kan byta lite recept med eller bara peppa varandra.

• Svar på tråden South beach metoden
  • KalasAnnah

hur börjar man? var får man tag på någon typ av schema. eller hur fungerar det? Tycker det är jobbigt med nutrilett o sånt, för jag tycker inte man blir mätt plus att det smakar pyton..... grattis till din viktminskning, verkligen roligt... berätta gärna hur det går i fortsättningen

• 03062006

jag köpte en bok som heter south beach dieten på nätbokhandeln var inte så dyr sen står det allt du vill veta och vad du ska äta osv
    lycka till

• 03062006

puffar för fler som kör south beach dieten

• utvandraren

Hello! Jag har börjat lite smått, men rätt in i fas 2. Kan inte gå ner massa! Tror dock att jag får ta fas ett i ett par dagar för att bli av med choklad sjukan.... Hopplöst förtjust!! Om du har bra recept vill jag GÄRNA ha, tröttnar liksom på lax o broccoli, kyckling o chevre....

• Tullia

Jag började efter att ha läst i Må bra eller nån sån hälsotidning.

Där kallade de den känsis dieten, de hade kortfattat samlat ihop det som står i boken som nämns ovan. Jag köpte boken också, men man klarar sig med bara tidningen. Ska kolla ikväll vad den hete och vilket nummer så kan ni beställa tidningen från redaktionen.

Jag äter mycket bönor, lax, kyckling, kött, grönsaker, mager ost och nötter.

• 03062006

Ok hur går det nu för er alla som kör south beach dieten?????

själv har det gått bra hela veckan, gått ner 3 kg , men igår och idag blev jag sååååå godis sugen ,men det får jag rätta till och ta nya tag igen imorgon.

• utvandraren

Jag har svårt att hålla mig till programmet... går kurs nu med undervisning hela dagen och lagad lunch- svårt att välja då. I o för sig bra husmanskost men mkt kolhydrater. Och då trillar jag rätt in i söt&bröd sug... Men i APRIL ska det bli andra bullar! äter lite mkt mörk chokolad oxå, fyfy!!

• 03062006

vill kolla hur det går för er andra
    har ni lyckats hålla er south beach diet eller gi

här har det gått hyfsat bra neråt iallafall

• Skidbrud (gift)

Hejsan!

Får man äta frukt i fas 1? Älskar frukt och vill så gärna kunna äta det!

Tycker att det verkar vara en bra diet som fungerar! Det jag är rädd för är att gå upp igen när man börjar äta som vanligt. Är det någon som vet?

• Skidbrud (gift)

03062006- Såg att du gått ner 3kg på en vecka! Det är ju jättebra. Grattis! Ska nog börja köra den här dieten om den fungerar sådär bra!

Svar på tråden South beach metoden