• 03062006

South beach metoden

Finns det fler som kör south beach metoden.
    Började i Januari efter jag fött min lilla dotter
    har nu gått ner 25kg sen dess.

vill gå ner ännu mer innan mitt bröllop i juni

Vore kul att höra om det fanns fler som man kan byta lite recept med eller bara peppa varandra.

• Svar på tråden South beach metoden
  • 03062006

gi metod
    jätte bra rekommenderar verkligen den

• 03062006

jag e inne fortfarande i fas 1 ,
    i south beach så e det då 3 faser,
    men jag kör nu sten hårt på fas 1 och då e det inte något bröd inget ris ingen pasta ja absolut inga kolhydrater.

tänkte köra fas 1 i drygt 1 månad till tror jag, det beror på hur mycket jag då har gått ner men sen om jag e nöjd då får jag gå över på fas 2 och den e lite mildare.

hur går det då för dig med gi???

• 03062006

Jag äter mest vanlig kött, fisk, kyckling men jag äter inga kolhydrater till utan har sallad, broccoli eller liknande till,
    både till lunch och middag blandar jag lite hur som helst

på morgonen äter jag ägg eller omelett.
    mellanmål äter jag en bit ost eller lite gurka

lycka till

• 03062006

glömde tillägga att detta verkligen fungerar för jag har gått ner sen i januari 30 kg, visserligen var det mycket vatten efter min graviditet men änndå så har det gått suveränt bra och jag har mått jätte bra.

lycka till

• 03062006

jag köpte en bok som heter south beach dieten på nätbokhandeln var inte så dyr sen står det allt du vill veta och vad du ska äta osv
    lycka till

• 03062006

puffar för fler som kör south beach dieten

• 03062006

Ok hur går det nu för er alla som kör south beach dieten?????

själv har det gått bra hela veckan, gått ner 3 kg , men igår och idag blev jag sååååå godis sugen ,men det får jag rätta till och ta nya tag igen imorgon.

• 03062006

vill kolla hur det går för er andra
    har ni lyckats hålla er south beach diet eller gi

här har det gått hyfsat bra neråt iallafall

• 03062006

du får inta äta frukt i fas 1

och riskan att du ska gå upp igen efter att du följt fas 1 2 och 3 är inte så stor om du sen har lärt dig hur du ska äta efter dessa faser

rekommendera dig att köpa boken south beach dieten finns nu även i pocket format

lycka till

• 03062006

gått ner mer än 30 kg sen januari, känns välldigt bra,

har kört då denna metod + att jag ammar och sen då förlorat allt vatten i kroppen efter jag fick min dotter den 28 december

• 03062006

Hon
    är inte ett dugg orolig att mitt barn mår dåligt av att jag bantar
    eftersom south beach inte egentligen är en bantar grej uten en livsstil

mitt barn mår alldeles utmärkt var till och med hos en barnläkare för att kolla så inte barnet tog skada men det sa de att hon inte gjorde eftersom hon får isig allt hon behöver och växer och är jätte tidigt med det mesta, pigg å glad varje dag, en liten perfekt pingla

Tigerlantz , jag såg resultat redan efter några dagar men tänk på att allt inte handlar om kg utan även om cm,
    din matsedel ser bra ut, fotsett du så kommer du snart se resultat,
    tyvär så är ju inte frukosten så mycket mer än ägg, själv äter jag då endast 2 äggvitor varje dag

lycka till

• 03062006

absolut inte, ta nya tag bara idag så har du glömt vad du åt igår

kör vidare bara

• 03062006

det är ju stenåldersmetoden, så här levde man tidigare och åt så här så om man klarat av det i tidigare år så borde nog jag å min dotter också göra det,

har flera barn och ingen av mina andra barn har mått dåligt så jag e då inte ett dugg orolig,

som sagt så e då detta ingen bantningskur utan en livsstil

Svar på tråden South beach metoden