• 76Brud

Vårt underbara vinterbröllop!! (Lååångt med bilder)

wedding2006

Kan bara säga att jag blev tårögd av att läsa ditt svar. Tack så jättemycket för det fina du skrev!

Min tanke när jag delger alla våra bilder och hemsida är att inspirera och, om möjligt, beröra.

Kram och återigen stort tack!
    Carin

• 76Brud

Eppika
    Tack! Ja, det är superhäftigt att vara en fru! Rekommenderas varmt! Lycka till med ert bröllop!

Beckhams matte
    Stort tack!!! Smink och frisyr gör under! Du skulle inte känna igen mig till vardags Ja, fotografen var fantastiskt duktig och supergullig! Lycka till med ert bröllop! DEt går säkert jättebra! Slappna av och försök skratta åt eventuella små missöden som kanske uppstår (ex. glömda skor eller döda blommor) det spelar ju egentligen ingen som helst roll! Det viktiga är att man har roligt, mysigt, underbart och trevligt med varandra och gästerna!!

• 76Brud

MissEm

Tack så mycket! Det var lite synd bara att blommorna dog INNAN vigseln!

smartiz

Tack! Roligt att jag kunde inspirera lite! Här har jag skrivit en massa mer om Rockelstad, vilket kanske kan hjälpa lite:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m1398557.html
    Har du fler frågor är det bara att säga till.

• 76Brud

smartiz

Varsågod

FamiljenLind

Vad roligt! Funderade faktiskt igår på om du gillade den! Men den är ju så fin på! Enkel men lite lyxig på något sätt.. Blir så avundsjuk på att du har ditt att se fram emot.. Lycka till igen!

• 76Brud

Buzzlan

Det är en Maggie Sottero (www.maggiesottero.com)modell Dorian. Den är helt fantastisk att bära! Har aldrig känt mig vackrare. Den är av fantastisk kvalité med handpåsydda pärlor. Min sömmerska som sydde in den åt mig sa att hon aldrig sett en klänning så välsydd i alla sömmar. Den gör dessutom verkligen under för figuren.

Jag köpte den faktiskt på annons här på BT!

• 76Brud

lillabunny

Tack!

Hjärtelycka

Tack! Roligt att höra! Alltid kul att kunna inspirera! Har funderat på det där med klänningen och om jag ska sälja vidare. Det beror ju lite på eftersom jag gjort en del ändringar så att den ska passa mig och om de ändringarna passar nästa person. Om du vill kan du maila mig på carinthomas@spray.se så kan vi se om det finns en möjlighet.

• 76Brud

Holt

Nej, det är tyvärr inget fel. Jag har faktiskt lagt ner den sidan. Kanske var lite dumt men tänkte inte på att andra kanske ville gå in igen och kolla.

Om du vill så kan jag maila dig de bilder som jag lagt upp där på ringarna. Maila i så fall på carinthomas@spray.se.

Roligt att bilderna inspirerat!!!

• 76Brud

Lanzara

Tack så mycket för komplimangerna!

Jo, angående buketten så är det nog precis som bröllopivinter skriver att nästan inga snittblommor klarar sig. Det var nästan minus 10 grader ute så det var egentligen inte så konstigt. Det konstiga var väl snarare att inte jag tänkte ett steg längre och förstod att de skulle dö! Men det klart, floristen skulle ju kanske ha varnat mig men förmodligen, eftersom kallor är otroligt känsliga (vilket jag också visste, min knäppskalle) så tog hon det fullständigt för givet att jag skulle förstå det.

Fick jag göra om det skulle jag ha fotograferat en del utan bukett i början tror jag (eftersom ljuset var så fint innan vigseln) och tagit ytterligare lite kort efter vigseln med blommorna. Men helt klart: kallorna kan inte vara utomhus! Inte ens för en stund eftersom de då dör när de kommer in i värmen igen. De liksom smälter.

Men om jag ska vara ärlig så var bröllopsdagen lika lyckad för det! Man får inte vara rädd för att det blir lite missar utan lösa dem så gott det går. Gissa om jag hade något att skratta och prata om under minglet!

Tack vi ska ta vara på tiden som nygifta (helt underbart!!) trots att vi varit ett par i 12 år !

• 76Brud

Enamorada

Tack för komplimangen! Visst kollar man inte lite då och då... Svårt att slita helt! Jag hinner inte skriva så mkt om klänningen nu men det bästa är att jag svarar på ditt mail. Det kommer nog att dröja tills efter helgen, hoppas det är ok!

E.L

Stort tack för berömmet !
    Vad det gäller Emma Nors så var jag supernöjd. Emma utgick från vad jag ville ha och frågade en massa frågor..... problemet vara bara att jag inte hade den blekaste aning om vad jag ville! Därför lät jag henne komma med förslag och läste mig verkligen verkligen helt PERFEKT! Skulle absolut inte haft en annorlunda frisyr om jag fick välja om. Det kändes som om hon visste precis vad jag passade i och samma sak var det med mina tärnor. Vi testade innan på ett ungefär hur det skulle bli och kände mig hur lugn som helst innan.

Finns det fler frågor svarar jag gärna! Lycka till!
    /Carin

• 76Brud

Wunja

Tack för komplimangen! Jag lägger ut hemsidan så att några kanske kan inspireras så det är roligt att du tycker om den!

Pälsboleron köpte jag på KIK på mästersamulesgatan här i STockholm. Jag frös som bara den om händerna men inte alls resten av kroppen. Det var minus 10 grader så det var riktigt kallt men man tänker inte på det när man står där. Vi var ute i 45 minuter så sista 10 minutrarna började nästan fingrarna förfrysa. Hade såååå ont när de tinade när vi kom in i värmen! Men vad gjorde det?!

frk Agda

Tack så mycket! Roligt att du gillar det!

Vad det gäller stolarna så är det mycket riktigt lakan som är knutna. Det är vanliga vita IKEA-lakan. Det tog en hel del tid att knyta dem och även sy ett par stygn så att det skulle "väcka sig" på rätt ställen. Som tur var hade jag tre underbara tjejer som ansvarade för dukningen så de gjorde alla 85 stolarna åt oss. De kämpade med dukningen i ca 12 timmar tror jag.. HJÄLP, nu skäms jag nästan!!! Nåväl, vi ska på Dramaten nu på söndag (köpte de till dem som ett litet tack för dukningen) så jag får bestämt skämma bort dem med lite mys innan på någon krog!

Hur som helst så får man pröva sig fram med knytningen beroende på hur hög rygg det är på stolen. Ju högre ryggen är desto svårare är det för lakanet att räcka till.

Lycka till!
    /Carin

• 76Brud

vinter007

Tack så mycket för komplimangerna! Blir riktigt avundsjuk för att du har ditt kvar!!! Om du inte redan sett den här tråden så kan jag tipsa lite om den. Här har jag skrivit MASSOR om Rockelstad och en del av det kanske kan vara lite bra att veta.
    www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m1398557.html

Lycka till!!!!!

Bens wife

Tusen tack! Sådana ord värmer verkligen! (Jag bara ler..)

Svar på tråden Vårt underbara vinterbröllop!! (Lååångt med bilder)