• Millan28

Alla dessa "måsten" och tvångstankar....

Jag är nog lite tvärtom. Jag blir provocerad av allt detaljplanerande och samtidigt peppad av alla alternativa trådar, anti-bridzella mfl, och trådarna om billiga bröllop.

Nu ska ju vi inte vara så traditionella men vi lägger ju ut en del pengar. Börjar nästan ångra att vi gjorde det så dyrt och komplicerat samtidigt som det kommer att bli såååå skönt att få åka bort och gifta sig.

• Millan28

Maja-bruden:
    Jag förstår vad du menar. Jag är mest nervös för att våra vänner ska bli sura för att de inte blev bjudna (vi bjuder bara föräldrar och syskon). Och för att farmor och farfar och faster känner sig utanför. Vi håller bröllopet hemligt tills efteråt.

Jag tröstar mig själv med att det ändå inte gått att behaga alla. Min farmor och farfar hade antagligen inte kommit om vi inte gift oss på min hemort, och då hade säkerligen andra inte kommit istället. Dessutom hade nog inte JAG och min blivande varit så nöjda då.....

• Millan28

Jag har köpt klänning idag. Undrar vad folk säger när de får se den för det är inte en trad. brudklänning och den är mörkt röd. Skitsnygg tycker jag iaf

Svar på tråden Alla dessa "måsten" och tvångstankar....