• linele1

Alla dessa "måsten" och tvångstankar....

Håller med dig sweet saint. så lät att fastna i bröllopsfällan. man måste ha ett rejält tag om sig själv för att inte komma in i snurren. man lurar lätt in sig själv annars i alla "måsten".

men BT är enormt kul och tror inte det är det sweet saint har något emot.. annars skulle hon inte vara här eller hur?

• linele1

briliantpeppar! gud var du e rolig sweet saint!!!

• linele1

Vi hoppar att hyra hotell och sover hemma, våra släktingar som sover över kommer fixa ljuvlig brunch. vi kommer vara med och festa och vara de som lämnar stället sist skulle inte missa det för allt i världen. känns fel att bo på hotell mellan tre fyra på natten till 10 på morgonen och betala 2000 kr för det. vi tar de 2000 och lägger på biljetter till em i friidrott i gbg i aug för familjen.

• linele1

sweet, vad sägs om nybäddade sängar som det ligger en chokladbit på, ta ett avslappnande bad på morgonen med din nya man, ät en underbar frukost hemma eller så kollar ni om det finns nån resuarang som har brunch som ni åker till. Om det är fint väder tar ni med er en picnickorg på eftermiddagen och åker till ert smultronställe som därefter kommer vara ännu mer speciellt. Är det dåligt väder så har ni picnic på vardagsrumsgolvet, eller åka och kolla en bio.

Vi kommer ha min familj sovandes hos oss och de kommer fixa en underbar brunch, och fika efteråt. då kommer de som vill som var med dagen innan att få komma och vara med när vi öppnar presenter. Vi har beslutat att inte öppna presenter under festen, bara de presenter som det finns speciella önskemål att vi ska öppna öppnas då. när sen alla åkt så ska jag nog bara plocka undan och sen sjunka ihop i soffan med en stor godispåse och en bra film tillsammans med min familj.

Svar på tråden Alla dessa "måsten" och tvångstankar....